MEDIA

Τηλεθέαση: Το δυναμικό κοινό γυρίζει την πλάτη στη βραδινή ζώνη – Λίγα προγράμματα κάνουν τη διαφορά

Τηλεθέαση: Το δυναμικό κοινό γυρίζει την πλάτη στη βραδινή ζώνη – Λίγα προγράμματα κάνουν τη διαφορά

Το δυναμικό κοινό, που ενδιαφέρει πολύ τα κανάλια, φαίνεται ότι δεν συντονίζεται εύκολα στην TV

Η φετινή τηλεοπτική σεζόν είναι, χωρίς αμφιβολία, μία από τις πιο ανταγωνιστικές των τελευταίων ετών. Μάλιστα, όπως εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κάποιος, λίγα είναι τα προγράμματα που ξεχωρίζουν στο δυναμικό κοινό. Αν και οι τηλεθεατές 18-54 αφορούν ιδιαίτερα τους ιθύνοντες λόγω της διαφημιστικής πίτας, τα νούμερα που βλέπουμε είναι χαμηλά ειδικά στη βραδινή ζώνη.

Χαρακτηριστικά, χθες, το «MasterChef» ήταν το πρόγραμμα που έκοψε πρώτο το νήμα στο δυναμικό κοινό. Ο διαγωνισμός μαγειρικής σημείωσε 18,7% ενώ στο σύνολο έκανε 12,5%. Η «Μάγισσα», στον ΑΝΤ1, κράτησε επίσης ψηλά το κεφάλι και κατέγραψε 16% στο δυναμικό κοινό. Στο σύνολο, η σειρά εποχής έκανε 15,7%. Ο «Σασμός» του ALPHA κράτησε συντροφιά στο 15,1% του συνόλου και στο 13,9% των τηλεθεατών 18-54, ενώ «Η Γη της Ελιάς» έκανε 20% στο σύνολο αλλά μόλις 12,6% στο δυναμικό κοινό. Το «Ναυάγιο», που παίρνει το lead in, έκανε 19,6% στο σύνολο και 12% στο δυναμικό κοινό. Το «Survivor» του ΣΚΑΪ περιορίστηκε στο 13,6% στο σύνολο και 10,5% στους τηλεθεατές 18-54.

Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 έκαναν 10,5% στο σύνολο και 8,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ «Η Παραλία» της ΕΡΤ1 κράτησε το 6% του συνόλου και το 5,1% του δυναμικού κοινού. Το «Κάνε ότι κοιμάσαι» δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το 2% και το 2,1% αντίστοιχα. Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» στον ΑΝΤ1 έκαναν τη διαφορά στο δυναμικό κοινό κερδίζοντας το 19,8%. Στο σύνολο κατέγραψαν 17,7%. Ο «Παράδεισος των Κυριών» έκανε, αντίστοιχα, στον ALPHA 16,3% στο σύνολο και 12,3% στους τηλεθεατές 18-54.