Βάζουν κανόνες στη διαφήμιση μέσω Facebook και Twitter

Τα διαφημιστικά στο Internet θα υπόκεινται σε αυστηρότερους κανονισμούς...

Τα διαφημιστικά στο Internet θα υπόκεινται σε αυστηρότερους κανονισμούς από τον επόμενο μήνα.

Μέχρι τώρα η αρμόδια ανεξάρτητη αρχή στην Βρετανία (ASA) επόπτευε τη διαφημιστική δραστηριότητα στα παραδοσιακά ΜΜΕ. Από την 1η του Μάρτη, επεκτείνει τις αρμοδιότητές της και στο Διαδίκτυο, για να θέσει κανονιστικό πλαίσιο σε ιστοσελίδες και επιχειρήσεις που προωθούν τα προϊόντα τους μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter.

Η αλλαγή αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του Διαδικτύου να κάνουν επίσημες καταγγελίες για οποιεσδήποτε παραπλανητικές πληροφορίες συναντούν online.

Την περασμένη χρονιά, 2.500 άνθρωποι έκαναν παράπονα για το περιεχόμενο ιστοσελίδων, όμως το προηγούμενο καθεστώς οι καταγγελίες τους απορρίπτονταν.
 

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ