MEDIA

“Βασίλισσα” της ενημέρωσης η T.V. στις ΗΠΑ

“Βασίλισσα” της ενημέρωσης η T.V. στις ΗΠΑ
Η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί το αγαπημένο μέσο ενημέρωσης των Αμερικανών και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις ...

Η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί το αγαπημένο μέσο ενημέρωσης των Αμερικανών και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τον σημαντικότερο παράγοντα για τη λήψη καταναλωτικών αποφάσεων, σύμφωνα με έρευνα. Όλο και μεγαλύτερο έδαφος κερδίζουν όσοι επιλέγουν να χρησιμοποιούν τα smartphone αλλά και την αποθήκευση δεδομένων στο διαδίκτυο ενώ σταθερή είναι η προτίμηση των καταναλωτών για τα έντυπα περιοδικά έναντι των ψηφιακών.

Η έρευνα της Deloitte με τίτλο "State of the Media Democracy" υλοποιήθηκε από την Harrison Group, μια ανεξάρτητη εταιρία έρευνας, από τις 10 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 8 Οκτωβρίου 2010 και συμμετείχαν σε αυτήν σχεδόν 2.000 καταναλωτές από 14 έως 75 ετών στις ΗΠΑ.

Η δημοσκόπηση αποκαλύπτει ότι το 71% των Αμερικανών κατατάσσει την παρακολούθηση τηλεόρασης μεταξύ των αγαπημένων του δραστηριοτήτων σε σχέση με τα ΜΜΕ. Ακόμη, το 86% των Αμερικάνων απαντά ότι η τηλεοπτική διαφήμιση συνεχίζει να διαδραματίζει το σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές του αποφάσεις.

Η δημοσκόπηση καταδεικνύει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των Αμερικανών κάνουν παράλληλα άλλες δραστηριότητες ενώ παρακολουθούν τηλεόραση, όπως να συνδέονται στο διαδίκτυο, να μιλούν στο τηλέφωνο ή να στέλνουν γραπτά μηνύματα.

Αρκετοί Αμερικανοί χρησιμοποιούν, επίσης, το διαδίκτυο ή τα κινητά τους τηλέφωνα για να παρακολουθήσουν κάποιο ζωντανό τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Η άνοδος των έξυπνων τηλεφώνων
Σύμφωνα με τη φετινή δημοσκόπηση, το 33% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει κάποιο έξυπνο τηλέφωνο (smartphone), ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με το 11% πριν από τρία χρόνια. Το 40% όσων δεν έχουν smartphone απάντησε ότι πιθανό να αγοράσει στο άμεσο μέλλον. Το 56% των ατόμων που έχει και laptop και smartphone υποστηρίζει, πάντως ότι χρησιμοποιεί το smartphone ως αντικατάσταση του laptop όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι.

Έντυπα περιοδικά – Ψηφιακά περιοδικά: σημειώσατε 1
Καμία αύξηση δεν παρατηρείται στην αναγνωσιμότητα περιοδικών σε ψηφιακή μορφή. Σταθερά από το 2007, το 70% δηλώνει ότι του αρέσει να διαβάζει περιοδικά, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τις περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο ενώ το 55% εξακολουθεί να διατηρεί συνδρομή σε έντυπα περιοδικά.

Τo cloud computing κερδίζει συνεχώς έδαφος
Η πρόσβαση στις ασύρματες συσκευές και στην ευρυζωνική σύνδεση έχουν κάνει το μέσο καταναλωτή πιο δικτυωμένο στο ιντερνέτ από ποτέ και τα νέα μοντέλα online αποθήκευσης έχουν καταστεί, πλέον, ρεαλιστική επιλογή για τη μαζική αγορά. Κατά τη μελέτη, η πλειοψηφία των Αμερικανών διαθέτει κάποια συσκευή που της επιτρέπει να έχει εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο- 85% των καταναλωτών έχει έναν υπολογιστή τύπου desktop, 68% laptop/netbook και 41% έχει πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω κινητού τηλεφώνου.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, το 51% των Αμερικανών έχει αντιμετωπίσει κάποια στιγμή πρόβλημα με το σκληρό δίσκο ή τον υπολογιστή, χάνοντας φωτογραφίες, ταινίες ή άλλο τύπο ψηφιακού περιεχομένου.
Επιπλέον, το 32% των ερωτώμενων επιθυμεί να αποθηκεύει περιεχόμενο στο διαδίκτυο, πράγμα που θα του παρέχει τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση στο υλικό αυτό από οποιαδήποτε συσκευή. Το 43% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση θα ήθελε να μετακινεί περιεχόμενο σε οποιαδήποτε συσκευή και πλατφόρμα εύκολα και αποτελεσματικά, γεγονός που προοιωνίζει ότι το cloud storage θα μπορούσε να αποτελέσει μέθοδο ευκολότερης πρόσβασης στο περιεχόμενο και να βελτιώσει τα επίπεδα "φορητότητας".

Από το enet.gr