MEDIA

O Alpha κέρδισε τηλεθέαση με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» και το κεντρικό του δελτίο

O Alpha κέρδισε τηλεθέαση με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» και το κεντρικό του δελτίο

Η επιστροφή του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» στον Alpha χτύπησε «κόκκινο» στη τηλεθέαση, την εβδομάδα 22-28 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Ο Λάκης Λαζόπουλος και η εκπομπή του έφεραν στον Alpha την πρωτιά της τηλεθέασης, με συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 38,4%.

Στο ίδιο διάστημα, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha βρέθηκε ψηλά στις προτιμήσεις των τηλεθεατών, αφού απέσπασε το 28,9.

Η τηλεταινία, λίγο πριν την πρεμιέρα των νέων επεισοδίων, της καθημερινής σειράς του ΑΝΤ1 «Μπρούσκο», ήταν αναμενόμενο να φέρει τα ποθητά νούμερα στο κανάλι (23,9).

Τα δύο κεντρικά δελτία ειδήσεων των καναλιών ΑΝΤ1 και Mega έδωσαν μάχη για την πρωτιά, με το Mega να προηγείται με 25,4 και τον ΑΝΤ1 να ακολουθεί με μικρή διαφορά.

Εκείνο που παρατηρούμε είναι πως οι ελληνικές σειρές σε επανάληψη, εξακολουθούν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον του κοινού.

Οι σειρές: «ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ» στο MEGA ( 31,0), «ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ» στο MEGA με 26,0, «ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ» στον ALPHA με 23,3.

Τα νέα βέβαια προγράμματα δεν έχουν βγει ακόμα οπότε θα δούμε πως θα διαμορφωθεί η τηλεθέαση στον τομέα της ψυχαγωγίας τις επόμενες εβδομάδες.

Διαβάστε επίσης

Το «Μπρούσκο» οδήγησε στην πρωτιά το κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1