ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρωτότυπη καμπάνια ευαισθητοποίησης από το DUO γύρω από το ασφαλές σεξ

Πρωτότυπη καμπάνια ευαισθητοποίησης από το DUO γύρω από το ασφαλές σεξ

Μεγάλη έρευνα του DUO μέσα από την ιστοσελίδα safetysurvey.gr δείχνει ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων επιλέγει να προστατεύει αναλώσιμα αντικείμενα, που εύκολα μπορεί να αντικαταστήσει, ενώ δεν δίνει την ίδια σημασία για την προστασία του εαυτού του

Μία πρωτότυπη καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού γύρω από το ασφαλές σεξ πραγματοποίησε το DUO, με αφορμή την 1η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS. Με στόχο να αφυπνίσει και να ενημερώσει το κοινό, το DUO διεξήγαγε μεγάλη online έρευνα, στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα safetysurvey.gr, με βασικό μήνυμα «εφόσον προστατεύεις τα gadget σου, γιατί δεν προστατεύεις τον εαυτό σου;».

Στην έρευνα, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας καλούνταν να απαντήσουν σε τρεις ερωτήσεις: αν έχουν antivirus για τον υπολογιστή τους, αν έχουν θήκη για το κινητό τους και αν έχουν προφυλακτικό πάνω τους. Το 77% των θετικών απαντήσεων καταγράφηκε στην ύπαρξη antivirus, ακολουθεί η θήκη για το κινητό με 63% και στην τελευταία θέση με ποσοστό μόλις 11%, σημειώνονται όσοι έχουν προφυλακτικό πάνω τους. Για πρώτη φορά, μέσα από την καμπάνια του DUO, αποδεικνύεται ότι δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στην προστασία αναλώσιμων αντικειμένων που μπορούμε εύκολα να αντικαταστήσουμε, παρά στον εαυτό και την υγεία μας, γεγονός ιδιαίτερα οξύμωρο και ανησυχητικό.

Στο πλαίσιο αυτό, τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας του DUO, που βασίστηκε σε περισσότερες από 3000 απαντήσεις, υπογραμμίζουν την ανάγκη για μεγαλύτερη επαγρύπνηση και καλύτερη ενημέρωση γύρω από το ζήτημα του ασφαλούς σεξ.

Την 1η Δεκεμβρίου, το DUO βρέθηκε επίσης, σε Πανεπιστήμια και κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μοιράζοντας δείγματα, καλώντας τον κόσμο να συμμετάσχει στην έρευνα, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά πως η κατοχή δεν θα έπρεπε να είναι ενοχή.

Το ανανεωμένο DUO σε προτρέπει να μπεις στο κύκλο προστασίας του και να απολαμβάνεις ακόμα περισσότερο κάθε ερωτική σου εμπειρία. Με μεγαλύτερο μέγεθος, νέο σχήμα κεφαλής και προηγμένη τεχνολογία latex, το νέο DUO εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή αντοχή και ανθεκτικότητα, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα 8 πιστοποιητικά ποιότητας, που ήδη κατέχει. Προστάτεψε τον εαυτό σου, όπως τα αγαπημένα σου gadget!

DUO... SEX YOU UP!

Σχετικά με την Beiersdorf AG
Η εταιρία καλλυντικών Beiersdorf AG έχει έδρα το Αμβούργο στην Γερμανία και απασχολεί περίπου 17.000 εργαζομένους παγκοσμίως. Οι πωλήσεις το 2014 έφθασαν τα 6,3 δισεκατομμύρια ευρώ και η εταιρία είναι εισηγμένη στο DAX. Η NIVEA, που ανήκει στη Beiersdorf, είναι η Νο1 μάρκα περιποίησης και φροντίδας της επιδερμίδας παγκοσμίως*. Ανάμεσα σε άλλα ονόματα που περιλαμβάνονται στο επιτυχημένο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας είναι οι Eucerin, La Prairie, Liposan και Hansaplast. Η θυγατρική εταιρία tesa SE είναι ένας από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές αυτοκόλλητων προϊόντων και συστημάτων για τη βιομηχανία, το εμπόριο και τους καταναλωτές. Η Beiersdorf έχει περισσότερα από 130 χρόνια εμπειρίας φροντίδας της επιδερμίδας και είναι γνωστή για τα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα της.
*Πηγή: Euromonitor International Ltd. –NIVEA ως παγκόσμια μάρκα στις κατηγορίες Περιποίηση Σώματος, Περιποίηση Προσώπου και Περιποίηση Χεριών-, στον τομέα της λιανικής, 2014.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με:
Έφη Καρανάσιου, Senior Brand Manager DUO: 210 6600287, efi.karanasiou@beiersdorf.com