ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θοδωρής Πλακίδης: Ο World Party traveller στο πιο ανατρεπτικό του «ταξίδι»!

Θοδωρής Πλακίδης: Ο World Party traveller στο πιο ανατρεπτικό του «ταξίδι»!

Έχει ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο, ωστόσο, η τελευταία του περιπέτεια δεν μοιάζει με καμία άλλη διότι σε αυτή, ο Θοδωρής Πλακίδης πραγματοποίησε ένα οδοιπορικό εξερεύνησης σε ένα.. τηλεφωνικό κέντρο, όχι για να κάνει την... πλάκα του, αλλά για να μάθει τα πάντα για το «ταξίδι» της επικοινωνίας μας.

Το ταξίδι ενός αιτήματος

Τι συμβαίνει από τη στιγμή που κλείνετε το τηλέφωνο; Θέλοντας να ανακαλύψει το «ταξίδι» του αιτήματός σας, ο World Party traveller, Θοδωρής Πλακίδης, έφτασε ως το Call Center της Cosmote και συνάντησε τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από την τηλεφωνική γραμμή.

Τι κι αν ο αριθμός των συνδρομητών είναι μεγάλος; Ο κάθε πελάτης εξυπηρετείται με τρόπο μοναδικό, ανάλογα με τις ανάγκες του. Για παράδειγμα, για τους πελάτες που θέλουν να βλέπουν με ποιον μιλούν, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο με βιντεοκλήση, ενώ για εκείνους που προτιμούν να επικοινωνήσουν με το Call Center μέσω Διαδικτύου, είναι διαθέσιμη η επιλογή του live chat.

tr1

Στο τηλεφωνικό κέντρο o Θοδωρής Πλακίδης είδε, επίσης, ότι οι εργαζόμενοι στην εταιρεία μιλούν και μία άλλη γλώσσα και για την ακρίβεια, τη νοηματική! Με αυτό τον τρόπο εξυπηρετούν τους πελάτες που έχουν τη συγκεκριμένη ανάγκη.

m

Μεταξύ άλλων, υπάρχει και η υπηρεσία Cosmote UFixit. Πρόκειται για μια εφαρμογή η οποία δίνει ουσιαστικά στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλύει μόνος του το πρόβλημα, πάντα όμως υπό την καθοδήγηση ενός εξειδικευμένου εκπροσώπου της εταιρείας, μέσα από την κάμερα του κινητού του.

p

Η περιήγηση στα γραφεία της εταιρείας έφτασε κάποια στιγμή στο τέλος της για τον Θοδωρή Πλακίδη ο οποίος, όπως σε κάθε του ταξίδι, έφυγε με ένα πολύτιμο μάθημα: όσο καλύτερα ξέρεις κάποιον, τόσο περισσότερο καταλαβαίνεις τι χρειάζεται και μπορείς να είσαι δίπλα του. Μόνο έτσι μπορείς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του, και ένα ακόμη: για να γίνεσαι καλύτερος πρέπει πάντα να είσαι έτοιμος να αλλάξεις.

Κάπως έτσι, χτίζεις μαζί του μια σχέση εμπιστοσύνης και μπορείς να του προσφέρεις ακόμα περισσότερους τρόπους εξυπηρέτησης, για να απαντάς άμεσα στις ανάγκες του.

f