ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς η ΕΥΔΑΠ καταφέρνει να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της;

Πώς η ΕΥΔΑΠ καταφέρνει να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της;

Στη σύγχρονη εποχή, οι εταιρείες καλούνται να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να ανταποκρίνονται στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του κοινού. Και καθώς η τεχνολογία μπορεί να διευκολύνει σημαντικά κάθε τομέα, ο εκσυγχρονισμός τους είναι απαραίτητος για να αναπτυχθούν.

Η ΕΥΔΑΠ, καλύπτοντας τις ανάγκες άνω του 40% του συνολικού πληθυσμού της χώρας μας, δεν θα μπορούσε να μην προσπαθεί διαρκώς να αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που μας προσφέρει. Γι’ αυτό το λόγο εκσυγχρονίζεται και μας διευκολύνει σε κάθε διαδικασία.

Αυτό σημαίνει ότι μας επιτρέπει να κάνουμε τα πάντα από τον υπολογιστή μας, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να εξοικονομούμε πολύτιμο χρόνο, αλλά και να διευθετούμε τις υποχρεώσεις μας ηλεκτρονικά ανά πάσα στιγμή. Και αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι απλώς μπορούμε να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας χωρίς να περιμένουμε στην ουρά, αλλά και να κάνουμε πιο εύκολη και απλή οποιαδήποτε διαδικασία.

Ηλεκτρονικός λογαριασμός

Οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν πολλά οφέλη. Ηλεκτρονική ειδοποίηση με email και sms σχετικά με εκδόσεις λογαριασμών, αυξημένη κατανάλωση, επικείμενη διακοπή υδροδότησης λόγω οφειλής, ενημέρωση του ιδιοκτήτη μισθωμένου ακινήτου για ύπαρξη ληξιπρόθεσμης οφειλής από τον ενοικιαστή και πολλά άλλα. Ένα από τα πιο πρόσφατα όμως είναι πως οι εγγεγραμμένοι χρήστες βλέπουν ηλεκτρονικά το λογαριασμό τους με τους κωδικούς τους, μπαίνοντας στο www.eydap.gr, ενώ σε λίγο καιρό θα μπορούν αν το επιθυμούν να αντικαταστήσουν εντελώς την αποστολή του έντυπου λογαριασμού σε ηλεκτρονικό. Εάν θες και εσύ να έχεις τον έλεγχο της παροχής σου, εγγράψου εδώ https://www.eydap.gr/login/

Ηλεκτρονικοί διακανονισμοί

Η ΕΥΔΑΠ έχει θεσπίσει με αποφάσεις Δ.Σ., διαδικασίες αποπληρωμής και ρυθμίσεις οφειλών σε δόσεις, παρέχοντας ευκολίες πληρωμής και επιδεικνύοντας έτσι κοινωνική ευαισθησία στο πλαίσιο της λειτουργιάς της. Για την ακόμη μεγαλύτερη διευκόλυνση μας, αυτές οι διαδικασίες επιτρέπονται και ηλεκτρονικά. Έτσι, κάνοντας τη σχετική αίτηση, μπορούμε να ρυθμίζουμε σε δόσεις τις ληξιπρόθεσμες οφειλές μας, όπως μας εξυπηρετεί. Αρκεί να επισκεφτούμε τη σελίδα της ΕΥΔΑΠ για να ορίσουμε την έναρξη της δοσιακής ρύθμισης για οφειλές άνω των 60 ευρώ. Το καλύτερο; Στο site της εταιρείας υπάρχουν οι πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να προχωρήσουμε στη διαδικασία, καθώς και όλα τα έγγραφα που χρειαζόμαστε.

Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών

Σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να έχουμε απαντήσεις σε κάθε μας ερώτημα, απλώς με ένα τηλέφωνο στο 1022. Το Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι στη διάθεσή μας 24/7. Το φιλικό προσωπικό είναι πάντα έτοιμο να λύσει τις απορίες μας και να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουμε. Παράλληλα, για εκείνους που προτιμούν τη γραπτή επικοινωνία, υπάρχει και το mail 1022@eydap.gr.

Μερικές ακόμη από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες που προσφέρει το Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω του www.eydap.gr , είναι τα ηλεκτρονικά αιτήματα και οι αλλαγές, όπως η διόρθωση στοιχείων. Πλέον, από τον υπολογιστή μας μπορούμε να εισάγουμε και να διορθώσουμε τα στοιχεία του λογαριασμού μας, να χαρακτηρίσουμε την παροχή σαν κοινόχρηστη, ακόμη και να ορίσουμε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης του λογαριασμού μας.

Παράλληλα, όσοι δικαιούχοι έχουν υπαχθεί στο Νόμο 4389/2016 μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για έκτακτο ειδικό τιμολόγιο και να επωφελούνται από το νέο ευνοϊκότερο πρόγραμμα που τους προσφέρεται.

Στη σελίδα της εταιρείας υπάρχουν ακόμη απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, καθώς και φόρμα για να δηλώνονται προβλήματα ή βλάβες.

2 copy

EydApp: Μία καινοτόμα εφαρμογή για κινητά

Τώρα το νερό περνά από το κινητό μας. Πώς; Η γνωστή εταιρεία έχει περάσει στην ψηφιακή εποχή και διαθέτει μία πολύ χρήσιμη, σύγχρονη και δωρεάν εφαρμογή προκειμένου να εξυπηρετεί άμεσα τις ανάγκες μας, ακόμη και από το δρόμο. Ο λόγος για την κινητή εφαρμογή EydApp, η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να αναφέρουμε βλάβες, στέλνοντας φωτογραφίες με το πρόβλημα και δηλώνοντας την τοποθεσία μας στον χάρτη. Μέσω του GPS, οι αρμόδιοι ενημερώνονται για την τοποθεσία μας και αναλαμβάνουν δράση!

Όπως φαίνεται η εν λόγω εφαρμογή φάνηκε ιδιαιτέρως χρήσιμη στο κοινό. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι το 2018 έγιναν 232 αναφορές βλάβης μέσω χρήσης φωτογραφιών και χαρτών, οι οποίες έδειχναν πού ακριβώς βρισκόταν το πρόβλημα.

3

Το συγκεκριμένο app, μας επιτρέπει ακόμη να πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας και να εξοφλούμε άμεσα τις εκκρεμότητές μας. Μάλιστα, πολύ σύντομα θα υπάρξει αναβάθμιση στους ήδη υπάρχοντες τρόπους πληρωμής. Παράλληλα, μπορούμε να βλέπουμε τις αναλυτικές μας χρεώσεις, τις έκτακτες διακοπές υδροδότησης, τα πλησιέστερα εξουσιοδοτημένα σημεία πληρωμής, καθώς και τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΕΥΔΑΠ!

Μία επίσκεψη στο mini website της εφαρμογής, www.eydapp.gr, θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε και να ανακαλύψετε τις δυνατότητες που σας προσφέρει η εφαρμογή, αλλά και να σας πείσει να την κατεβάσετε, στο App Store για λογισμικά iOS και στο Google Play για λογισμικά Android.

Και επειδή η ΕΥΔΑΠ δεν επαναπαύεται, αλλά προσπαθεί διαρκώς να εξελίσσεται, αυτό το διάστημα σχεδιάζει την επόμενη υπηρεσία που θα υπάρχει εντός της εφαρμογής και θα αφορά στην αποστολή ειδοποιήσεων και μηνυμάτων στους χρήστες του app, που σχετίζονται με την ίδια την εφαρμογή και τις προσεχείς αναβαθμίσεις της.

Επεξηγηματικά βίντεο

Τέλος, μία ακόμη πραγματικά καινοτόμα ιδέα που προσφέρει η ΕΥΔΑΠ είναι και η νέα κατηγορία βίντεο «Μάθετε πως...», που μας παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες. Για παράδειγμα, μας ενημερώνει σχετικά με το πώς μπορούμε να βρούμε το ρολόι του σπιτιού μας και πώς να το διαβάσουμε, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα έχουμε αυξημένους λογαριασμούς.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της ΕΥΔΑΠ, όπως το Facebook, το Youtube και το Instagram.

4