Η ελληνική κουζίνα “πόλος έλξης” τουριστών

Με στόχο τη διάδοση της ελληνικής κουζίνας στις αγορές του εξωτερικού και...

Με στόχο τη διάδοση της ελληνικής κουζίνας στις αγορές του εξωτερικού και την προσέλκυση τουριστών που επιλέγουν τον προορισμό με βάση την κουζίνα κάθε τόπου, ολοκληρώθηκε το 2o International Aldemar Gourmet Touring σε 7 χώρες και 11 πόλεις της Ευρώπης και της Ρωσίας.

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Αλέξανδρος Αγγελόπουλος τονίζει ότι το Aldemar Gourmet Touring μπορεί και πρέπει να μετατραπεί σε ένα δυνατό όχημα προβολής όχι μίας μεμονωμένης εταιρείας, αλλά του πλούτου της ελληνικής γαστρονομίας, των ελληνικών προϊόντων και του προορισμού. Σ

εφ του ξενοδοχειακού ομίλου ταξίδεψαν σε 11 πόλεις και πραγματοποίησαν επίδειξη μαγειρικής τέχνης με ελληνικές πρώτες ύλες, για 360 ταξιδιωτικούς πράκτορες σε υπερσύγχρονα στούντιο μαγειρικής. Μάλιστα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μάθουν να παρασκευάζουν ελληνικά πιάτα και να τα δοκιμάζουν.

Οι πόλεις σταθμοί του 2ου Aldemar Gourmet Touring ήταν το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, η Στουτγάρδη, το Μόναχο, η Βιέννη, η Ζυρίχη, το Μιλάνο, το Παρίσι, οι Βρυξέλες, καθώς και οι ρωσικές πόλεις Σαμάρα και Αγία Πετρούπολη.

Πηγή: www.newscode.gr