Ο ΟΠΑΠ και οι φιλάνθρωποι διαφημιστές των 500 ευρώ!

Οσμή τεράστιου σκανδάλου αναδύεται από τις καταγγελίες του βουλευτή...

Οσμή τεράστιου σκανδάλου αναδύεται από τις καταγγελίες του βουλευτή της Ν.Δ. Αργύρη Ντινόπουλου, σχετικά με τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ.

Συγκεκριμένα, ο παλιός και έμπειρος ρεπόρτερ –μέλος, πλέον, του ελληνικού κοινοβουλίου- αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν σειρά διαφημιστικών εταιρειών να έχει αναλάβει τις καμπάνιες του οργανισμού με μηνιαία αμοιβή μόλις 500 ευρώ. Ο ίδιος, ρωτά τον αρμόδιο για τον ΟΠΑΠ υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλο Γερουλάνο, πώς είναι δυνατόν οι εν λόγω εταιρείες να καλύπτουν έστω και τα έξοδά τους και τι κρύβεται πίσω από την όλη υπόθεση.

Αναλυτικά, ο κ. Ντινόπουλος αναφέρει –μεταξύ άλλων- στην ερώτησή του:

«Εντύπωση προκαλεί η διαφημιστική πολιτική του ΟΠΑΠ. Αυτή ασκείται από τις διαφημιστικές εταιρίες Cleverbank και Leo Βurnett (διαφήμιση των αριθμό-λαχείων), Fortune (διαφήμιση των Πάμε Στοίχημα και Προπό Γκολ) και Politics (για την Εταιρική Προβολή). Παράγοντες της αγοράς αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν οι διαφημιστικές αυτές εταιρίες να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον ΟΠΑΠ έναντι αμοιβής… 500 ευρώ (!) τον μήνα και με ποιόν τρόπο καλύπτουν τα έξοδά τους.

Ιδιοκτήτης της διαφημιστικής εταιρίας Cleverbank είναι ο Δημήτρης Τζιώτης, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ που τον Νοέμβριο του 2007 εφέρετο και ως υποψήφιος για την  Προεδρία του ΠΑΣΟΚ στις τότε εσωκομματικές εκλογές. Ο Δημήτρης Τζιώτης ανήρτησε πρόσφατα τον ιστότοπο Green Tank στον οποίο προσφέρει συμβουλές για επενδύσεις στην πράσινη ανάπτυξη.

Στον ίδιο ιστότοπο προσφέρει τις πράσινες επενδυτικές συμβουλές του και ο Γιώργος Γανωτής. Το εκτενές βιογραφικό του Γιώργου Γανωτή, όμως, στον ιστότοπο Green Tank, δεν αναφέρει πουθενά την σημερινή εργασία του (!) . Δηλαδή ότι είναι νομικός σύμβουλος του ΟΠΑΠ. Το ίδιο συμβαίνει και με το βιογραφικό του Δημήτρη Τζιώτη που επίσης υπάρχει στον ιστότοπο Green Tank. Αμφότεροι αποκρύβουν την εργασιακή σχέση τους με τον ΟΠΑΠ.

Παρόλα αυτά στον συγκεκριμένο ιστότοπο (Green Tank) κυριαρχεί διαφημιστικό μήνυμα του ΟΠΑΠ. Τελικώς ο κρατικός τζόγος διαπλέκεται και με την πράσινη ανάπτυξη».

Διαβάστε επίσης:

ΟΠΑΠ: «Χλιδή και golden boys»

Πηγή: newscode.gr

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ