ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Εισήλθε στην αγορά frozen yogurt

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Εισήλθε στην αγορά frozen yogurt

Στην αγορά παγωμένου γιαουρτιού (frozen yogurt) εισήλθε πριν από λίγες ημέρες η γαλακτοβιομηχανία από τις Σέρρες,ΚΡΙ ΚΡΙ.

Η γαλακτοβιομηχανία, η οποία ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα από το παγωτό και επεκτάθηκε και στο γιαούρτι, αποφάσισε να συνδυάσει τα δύο προϊόντα και να δημιουργήσει το frozen yogurt «Yogood.

Χρειάσθηκαν δύο χρόνια δοκιμών για τη δημιουργία αυτού του νέου προϊόντος που πρωτοπαρουσιάσθηκε πριν από λίγες ημέρες στην διεθνή έκθεση τροφίμων Anuga.

Το Yogood σχεδιάστηκε για τις ανάγκες των αγορών της Ευρώπης, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον από τις αγορές της Ασίας και της Αυστραλίας.

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος για το παγωτό, που έχει ενταχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/04, για το οποίο έχει πιστοποιηθεί από τα αρμόδια ελεγκτικά κλιμάκια περισσότερο από το 50% του συνολικού προϋπολογισμού.

Επιπλέον, η ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει ο κλάδος των γαλακτοκομικών έχει δημιουργήσει την ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας στο εργοστάσιο γιαουρτιού.

Στο πλαίσιο αυτό, προγραμματίζονται επενδύσεις 8 εκατ. ευρώ, έναντι 5 εκατ. ευρώ που είχαν σχεδιαστεί αρχικά, με ορίζοντα υλοποίησης ως το καλοκαίρι του 2014.