Παπανδρέου: Η ΕΕ στάθηκε δίπλα μας
Το πρόσημο της πορείας της χώρας προς την ευρωπαϊκή ενοποίηση υπήρξε αναμφισβήτητα θετικό, τονίζει ο πρωθυπουργός...
Το πρόσημο της πορείας της χώρας προς την ευρωπαϊκή ενοποίηση υπήρξε αναμφισβήτητα θετικό, τονίζει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στην ειδική έκδοση της Καθημερινής της Κυριακής με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ.
Ωστόσο, συνεχίζει ο κ. Παπανδρέου, η ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ, σε αντίθεση με πολλές άλλες χώρες, δεν συνοδεύτηκε με τις απαραίτητες θεσμικές αλλαγές. Ιδιαίτερα στη λειτουργία του κράτους, της αυτοδιοίκησης, της δικαιοσύνης, του τομέα της κοινωνικής πρόνοιας και της παιδείας. Έγιναν βήματα, αλλά έμειναν μετέωρα, συμπληρώνει ο πρωθυπουργός.
Σήμερα, ολόκληρος ο Ελληνικός λαός δίνει μια πρωτοφανή μάχη για να κερδίσει το χαμένο χρόνο, υπογραμμίζει ο κ. Παπανδρέου για να σημειώσει: «σε όλο αυτό το δύσκολο εθνικό εγχείρημα, παρά τις αμφιταλαντεύσεις και τα προβλήματα, η ΕΕ τελικά στάθηκε δίπλα μας, βοηθώντας την Ελλάδα να αποφύγει μια βέβαιη χρεοκοπία.»