Βρετανοί: Μας βλέπουν σαν ...πάπιες σκοποβολής

Xιούμορ ή καρφιά; Έντυπη και online καμπάνια που κινείται στο κλίμα των ημερών με ''πνευματώδη''...
Xιούμορ ή καρφιά; Έντυπη και online καμπάνια που κινείται στο κλίμα των ημερών με ''πνευματώδη'',όπως λένε οι εμπνευστές της, τρόπο, παρουσιάζει η βρετανική σομόν εφημερίδα Financial Times. Το θέμα της  καμπάνιας, την οποία δημιούργησε το βρετανικό τμημα πολυεθνικής διαφημιστικής, είναι η κρίση χρέους στην Ευρωζώνη και παρουσιάζει τα 12 αστέρια της σημαίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να έχουν αντικατασταθεί από ισάριθμες κίτρινες ...πάπιες! Δηλαδη η διαφήμιση θέλει τα κράτη- μέλη της Ένωσης να παίζουν το ρόλο των παπιών,  ως υποψηφίων ...στόχων στο γνωστό παιχνίδι σκοποβολής και περιμένουν πότε θα βρει την καθεμία από αυτές η ...σφαίρα! Η καμπάνια,  φέρει τον τίτλο «Η ευρωπαϊκή οικονομία σε γραμμή πυρός. Επιτακτική κάλυψη και ανάλυση» και  θα εμφανιστεί τόσο στο έντυπο, όσο και στο website της εφημερίδας (FT.com). «Πρόκειται για μια τυπική εκτέλεση της Financial Times, που παρουσιάζει την κρίση με έναν έξυπνο και πνευματώδη τρόπο» τόνισε ο Executive Creative