ΨΩΝΙΖΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Fresh Line: Φρέσκα χειροποίητα καλλυντικά!

Fresh Line: Φρέσκα χειροποίητα καλλυντικά!

Η Fresh Line βασίζεται στη σωστή επικοινωνία, στο ήθος, στον επαγγελματισμό και στην πραγματική συνεργασία!


Η διαδρομή!

Η ιστορία που θα σας διηγηθούμε σήμερα ξεκινά από την αρχαιότητα, περνά μέσα από μυστικές συνταγές, μια ζακυνθινή κουζίνα και καταλήγει στα χέρια πιστών καταναλωτών απ' όλο τον κόσμο. Είναι η ιστορία της Fresh Line, της εταιρίας που χαρίζει με τα προϊόντα της ομορφιά, λάμψη, φρεσκάδα και ανανέωση, με μοναδικό της όπλο τις ιδιότητες των βοτάνων της ελληνικής γης.

Η αρχή έγινε όταν στα παιδικά της χρόνια η ιδρύτρια της εταιρίας, κυρία Μαύρα Βαγιωνή- Στασινοπούλου, μυήθηκε από τη γιαγιά της, που υπήρξε και ο μέντοράς της, στις μυστικές συνταγές ομορφιάς.

Η βρώμη, το γάλα, το λάδι, το μέλι και τόσα άλλα φρέσκα υλικά μετατρέπονταν σε θεαματικές συνταγές για τη λείανση των ρυτίδων, την ενυδάτωση, τη φωτεινότητα, την ακμή κ.α.

Στη συνέχεια, ανακάλυψε πως αυτές οι μυστικές συνταγές από τα τετράδια των προγιαγιάδων πηγάζουν από την αρχαία ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία. Η μελέτη αρχαίων ελληνικών συγγραμμάτων (Όμηρος, Ηρόδοτος, Θεόφραστος, Διοσκουρίδης, κ.α.) ήταν αυτή που την οδήγησε και στην εξέλιξη των συνταγών, ώστε να πάρουν τη σημερινή τους μορφή!

Fresh Line και επίσημα!

Μαγεμένη από την αποτελεσματικότητα των απλών υλικών της κουζίνας στην περιποίηση του δέρματος και των μαλλιών, η Μάυρα Βαγιωνή Στασινοπούλου αποφάσισε να βάλει τη δική της σφραγίδα στο κόσμο της ομορφιάς. Έτσι, το 1992, άνοιξε στο Χαλάνδρι το πρώτο κατάστημα της Fresh Line, με προϊόντα που βασίζονταν στα φρέσκα υλικά.

Capture4

Η έμπνευση από την αρχαιότητα

Οι μυστικές συνταγές των 450 μοναδικών προϊόντων της Fresh Line πηγάζουν από την αρχαία, ελληνική βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία και βασίζονται σε μικρά μυστικά που ταξίδευσαν μέσα στους αιώνες από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Σε κάθε ένα από τα 40 καταστήματα της εταιρίας στην Ελλάδα θα βρείτε σίγουρα το προϊόν που σας ταιριάζει! Μια ευρεία γκάμα συσκευασμένων εξειδικευμένων προϊόντων και εντατικών αγωγών για το πρόσωπο, τα μαλλιά και το σώμα σας περιμένει, για να σας μυήσει στον κόσμο των... αρχαίων ελιξιρίων! Η «ΑΘΗΝΑ» θα ενυδατώσει το πρόσωπο σας, ενώ η «ΗΡΑ» θα σας χαρίσει μια νέα και αναζωογονημένη επιδερμίδα.

Fresh Beauty Bar, μια ανατρεπτική πρόταση από τη Fresh Line!

Φρέσκα και χύμα προϊόντα, όπως βιολογικά πιστοποιημένες μάσκες προσώπου που διατηρούνται στο ψυγείο, αφρόλουτρα και γαλακτώματα σώματος, καθώς και σαπούνια που πωλούνται με το ζύγι στην επιθυμητή ποσότητα! Έτσι δεν θα επιβαρυνθείτε με το κόστος συσκευασίας αλλά μόνο με το κόστος του περιεχομένου! Όλα τα προϊόντα του Fresh Beauty Bar βασίζονται σε αγνά υλικά, όπως χυμούς, φρούτα, γάλα και μέλι. Είναι μια επαναστατική πρόταση, που ανταποκρίνεται απόλυτα στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες!

Η μυσταγωγία της επόμενης γενιάς!

Οι καλά φυλαγμένες συνταγές της γιαγιάς, η εμπειρία και το μεράκι της κας. Βαγιωνή – Στασινοπούλου μεταλαμπαδεύτηκαν και στις κόρες της Πάολα και Ναταλί, που στάθηκαν δίπλα της, από παιδιά, στα πρώτα επιχειρηματικά της βήματα. Έχοντας η κάθε μια το δικό της τομέα δραστηριότητας, ασχολήθηκαν από τη δημιουργία του λογοτύπου και τα εικαστικά, μέχρι τη σύνταξη κειμένων και τη γενικότερη δόμηση της εταιρίας, βοηθώντας την στη δημιουργία της Fresh Line.

Στο τιμόνι της εταιρίας βρίσκεται σήμερα η Ναταλί Βαγιωνή, η οποία από τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου οδηγεί τη Fresh Line σε μια συνεχή εξέλιξη, θέτοντας ως προτεραιότητα τα προϊόντα της να αντικατοπτρίζουν την ποιότητα για την οποία ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια.

ggg

Η Fresh Line και στο εξωτερικό!

Το 2004 υπήρξε χρονιά σταθμός για τη Fresh Line, καθώς ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας ανοίγοντας τα πρώτα της 3 καταστήματα στη Ρωσία, ενώ σήμερα διαθέτει ένα δίκτυο 100 και πλέον καταστημάτων στην εν λόγω αγορά. Άξιος πρεσβευτής της Ελλάδας και των ελληνικών προϊόντων ομορφιάς, η εταιρία διαθέτει σήμερα ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων σε 14 διαφορετικές αγορές του εξωτερικού, με πάνω από 190 σημεία πώλησης, που δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν το ελληνικό τελετουργικό της ομορφιάς!

Η πλούσια ελληνική φύση με τις πολύτιμες, ευεργετικές της ιδιότητες, η μυθολογία και η σπουδαία αρχαία φιλοσοφία των Ελλήνων έχει κατακτήσει και τους Ασιάτες.

Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Fresh Line ανακοίνωσε την υλοποίηση συμφωνίας για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά του Χονγκ Κονγκ. Μια κίνηση που θεωρήθηκε στρατηγικής σημασίας όχι μόνο λόγω των ρυθμών ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητάς του Χονγκ Κονγκ στον τομέα των καλλυντικών, αλλά και διότι σηματοδότησε την έναρξη των δραστηριοτήτων της Fresh Line στην Ασία.

Λίγους μήνες αργότερα, η εταιρία ανακοινώνει την επίτευξη του στόχου της για εισχώρηση στην αγορά της Κίνας μέσω της επέκτασης συνεργασίας με τους διανομείς της στο Χονγκ Κονγκ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της εταιρίας, βάσει του οποίου προβλέπεται η εδραίωση της Fresh Line στην εν λόγω αγορά με τουλάχιστον 120 καταστήματα και πάνω από 300 σημεία πώλησης.

555555hhh

Οι στόχοι της νέας χρονιάς!

Το 2014 θα είναι σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για την εταιρία! Μετά το πολύ σημαντικό συμβόλαιο που υπέγραψε για την επέκτασή της στην Ηπειρωτική Κίνα, σειρά έχει η μετεγκατάσταση της στο νέο εργοστάσιο έκτασης 5.000 τ.μ, που θα είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και στο οποίο θα εργάζονται τα 100 και πλέον άτομα που αποτελούν την καρδιά της εταιρίας.

Επίσης, η Fresh Line θα προχωρήσει και στο επαναλανσάρισμα 100 νέων κωδικών για την περιποίηση του σώματος, που θα προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία αρωματοθεραπείας. Παράλληλα, θα ολοκληρωθεί το νέο, υψηλών προδιαγραφών website με ενσωματωμένο e-shop! Ταυτόχρονα, εναντιώνεται στην κρίση με νέες, προγραμματισμένες προσλήψεις, που θα δώσουν μια ανάσα στην αγορά!

Τέλος, όσον αφορά στο δίκτυο διανομής της, αναμένεται να ενισχυθεί με 30 νέα σημεία πώλησης σε Ελλάδα & εξωτερικό, ενώ στο επίκεντρο των μελλοντικών εξαγωγικών της στόχων για το 2014 βρίσκεται η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως αυτή των Η.Π.Α, καθώς και η περαιτέρω επέκτασή της σε αγορές που ήδη δραστηριοποιείται, ιδίως στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας.