Οδηγός επιβίωσης από το άγχος της οικονομικής κρίσης

Οδηγός επιβίωσης από το άγχος της οικονομικής κρίσης

Το αδιέξοδο της οικονομικής κρίσης προκαλεί έντονο στρες σε ολοένα και περισσότερους πολίτες της χώρας.

Η ανεργία, η αβεβαιότητα, η ανασφάλεια του αύριο εγκλωβίζουν ακόμα και εκείνους που φαινομενικά δεν θίγονται άμεσα.

Μπορούμε άραγε να ενισχύσουμε το σώμα μας προκειμένου να μειωθεί ο φόβος που κανείς βιώνει μέσα σε χαοτικές καταστάσεις όπως αυτές;

Μέσα σε ένα περιβάλλον όπου τα συναισθήματα του φόβου και της αβεβαιότητας φαίνεται να βρίσκονται περισσότερο στο προσκήνιο, αυτό το άρθρο εστιάζει στο πώς η σωματική, ψυχική και πνευματική σου κατάσταση, καθώς και οι σχέσεις σου με τους άλλους μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο που βιώνεις και αντιμετωπίζεις δύσκολες καταστάσεις.

Σώμα
Όταν βιώνεις ιδιαίτερα δύσκολες, έκτακτες ή επείγουσες καταστάσεις, το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται είναι η επιπρόσθετη επιβάρυνση της σωματικής σου κατάστασης και υγείας.
Είναι, λοιπόν, σημαντική η διατήρηση της σωματικής σου ασφάλειας, υγείας κι ευεξίας, ακόμη και μέσα σε δύσκολες συνθήκες.
Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει στο να αντιμετωπίσεις καλύτερα την κατάσταση, όχι μόνο σωματικά, αλλά ψυχικά και διανοητικά.

Επίσης, συνήθως μειώνονται οι πιθανοτητες να έχεις επιπρόσθετα βάρη κι έξοδα λόγω παραμέλησης ή κακοδιαχείρισης του σώματός σου.

Πώς θα ήταν αν το σώμα σου, ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες, το ζούσες και του συμπεριφερόσουν ως ένα φίλο και σύμμαχο παρά ως ένα αντικείμενο που είναι εκεί για να καταπονείται με τρόπους βλαπτικούς ή να βιώνει την παραμέληση;
Υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν ότι:

Συνήθως επιβαρύνουν περιττά τον οργανισμό
•    Το αρνητικό στρες
•    Η κατάχρηση αλκοόλ ή άλλων χημικών ουσιών (νόμιμων ή παράνομων) όπως π.χ. η νικοτίνη
•    Η αμέλεια της διατροφής
•    Η ελλιπής ξεκούραση
•    Η συστηματική αϋπνία ή ο υπερβολικός ύπνος
•    Η έλλειψη άσκησης

Συνήθως βοηθούν τον οργανισμό
•    Η σωματική άσκηση
•    Η ισορροπημένη διατροφή
•    Η τόνωση
•    Η ξεκούραση
•    Η σωματική φροντίδα και περιποίηση
•    Οι τεχνικές χαλάρωσης

Πηγή: iatronet.gr