Τα πάντα για το νέο RENAULT TWINGO

Τα πάντα για το νέο RENAULT TWINGO

Με κάθε επισημότητα, που μεταφράζεται σε σταδιακή αποκάλυψη, παρουσιάστηκε η νέα γενιά, η 3η κατά σειρά, του Renault Twingo, η οποία δεν έχει καμία μα καμία σχέση με τις προηγούμενες. Κι αυτό γιατί το μίνι της Renault αλλάζει προσανατολισμό και ποντάρει στο lifestyle κατά τα πρότυπα του εξαιρετικά επιτυχημένου Fiat 500. Αυτή η αλλαγή είναι εμφανής με την πρώτη ματιά, ενώ το όμορφο design του στην ουσία είχε αποκαλυφθεί μέσω των πρωτοτύπων Twin Run και Twin'Z που είχαν προηγηθεί.

 

Έτσι κι εδώ υπάρχουν αυτές οι πολύ ωραίες καμπύλες του αμαξώματος, μαζί με τους χαρακτηριστικούς τετράγωνους προβολείς ομίχλης, ενώ το βασικό χαρακτηριστικό του νέου Twingo είναι ότι δείχνει πειστικά τρίθυρο παρόλο που για πρώτη φορά στην ιστορία του είναι πεντάθυρο. Οι σχεδιαστές των Γάλλων κατόρθωσαν να κρύψουν τις πίσω χειρολαβές αλλά και ολόκληρες τις πίσω πόρτες ιδιαίτερα αποτελεσματικά, γεγονός που αν μη τι άλλο προσθέτει πόντους στο νέο τους μίνι.

Στο εσωτερικό, που μένει να αποκαλυφθεί στη Γενεύη όπου θα είναι και η επίσημη πρεμιέρα του, τα όργανα βρίσκονται στην κλασική για Twingo θέση, στο κέντρο του ταμπλό δηλαδή, ενώ οι χώροι σύμφωνα με τους Γάλλους είναι ιδιαίτερα άνετοι για τα δεδομένα της κατηγορίας και του συνολικού μήκους που δεν ξεπερνά τα 3,60 μέτρα. Αυτό πρέπει σε σημαντικό βαθμό να αποδοθεί και στην επιλογή όλα πίσω: ο κινητήρας βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ και κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω. Αν η διάταξη αυτή σας θυμίζει κάτι δεν κάνετε λάθος: το καινούργιο Twingo μοιράζεται το πλαίσιο με το νέο Smart Fortwo που αναμένεται και έτσι ακολουθεί την ίδια διάταξη για τα μηχανικά του μέρη.

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει και πορτμπαγκάζ, μιας και ο χώρος που υπάρχει καλύπτεται από το ψυγείο και από τα βοηθητικά στοιχεία του κινητήρα, που κατά βάση θα είναι τρικύλινδρος. Θα πρόκειται δηλαδή για εκδόσεις με 65 έως 90 ίππους του γνωστού συνόλου βενζίνης των 900 κυβικών της Renault, ατμοσφαιρικές και turbo και με ενδεικτική μέση κατανάλωση 4,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Στην πορεία κάποιες από αυτές θα μπορούν να συνδυαστούν με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ στα πλάνα υπάρχει και μια σπορ έκδοση (RS ή Gordini) κατά τα πρότυπα του 500 Abarth. Άγνωστο αν θα υπάρξουν και diesel.

Όσο για την τιμή του νέου Renault Twingo όταν αρχίσουν επίσημα οι πωλήσεις του υπολογίστε μια εκκίνηση γύρω στις 10.000 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

Πηγή: carzine.gr