Σχηματοποιήθηκε το πρώτο SKODA COUPE

Σχηματοποιήθηκε το πρώτο SKODA COUPE

Στροφή 180 μοιρών επιχειρεί η Skoda, απέναντι στην κυρίαρχη λογική της πρακτικότητας που διακατέχει όλα τα μοντέλα της, παρουσιάζοντας στην έκθεση της Γενεύης ένα concept car με πιο σπορ εικόνα. Πρόκειται για το VisionC, ένα κουπέ μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας που θυσιάζει την πρακτικότητα της 5ης πόρτας των Octavia και Superb, στο βωμό μιας εμφάνισης με πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.

Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια η γκάμα της Skoda διευρύνθηκε σημαντικά. Με τεχνολογική ταυτότητα προερχόμενη από την πλούσια δεξαμενή του ομίλου VW κατάφερε από μικρός παίχτης στην αγορά να διεκδικεί τα εμπορικά πρωτία ακόμα κι από την VW, σε κάποιες αγορές της Ευρώπης. Σε αυτή την συγκυρία παρουσιάζεται το VisionC θέλοντας να τονίσει πως ακόμα και η Skoda – μια εμπορική αυτοκινητοβιομηχανία με λαϊκή βάση – μπορεί να εμπνεύσει και άλλους αγοραστές με διαφορετικές αναζητήσεις.

Το VisionC θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το αδελφό μοντέλο του Passat CC σε μια κατηγορία που διερευνήθηκε και αναπτύχθηκε με αρκετές επιφυλάξεις, από την Mercedes, πριν από κάμποσα χρόνια, με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς CLS.

Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της Ελβετική έκθεσης, η Skoda άνοιξε τα χαρτιά της σχετικά με το project VisionC, δίνοντας στην δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες και κάποια τεχνικά στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά, το μήκος του αμαξώματος θα φθάνει κοντά στα 4,7 μέτρα βασιζόμενο στο «εύπλαστο» πάτωμα MQB που πλέον χρησιμοποιούν πολλά μοντέλα της VW και Audi.

Το εκθεσιακό μοντέλο θα φέρει έναν κινητήρα TSi 1,4 λίτρων διπλού καυσίμου (βενζίνης-φυσικού αερίου) που θα δούμε την φετινή χρονιά και στην έκδοση G-Tron του Audi A3. Πρόκειται, για έναν κινητήρα που επιτυγχάνει ελάχιστες εκπομπές ρύπων CO2 στα μόλις 91 γρ./χλμ. Βεβαίως τα μοντέλα μαζικής παραγωγής που θα ακολουθήσουν το 2ο ήμισι του 2015 θα επωφελούνται των υπηρεσιών και των συμβατικών μοτέρ TSi και TDi.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν επίσης προθέσεις για κυκλοφορία δυο ειδικών εκδόσεων: Μιας τετρακίνητης και μιας RS.

Φώτης Ραΐσης

Πηγή: carzine.gr