«Χρησμός» Σολτς για τις περικοπές στις συντάξεις: «Υπάρχουν περιθώρια, αλλά...»

«Αποκύημα φαντασίας» χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών της…

Βούτσης: «Ανοησίες» τα περί επιστροφής αναδρομικών σε βουλευτές

Κατηγορηματικά διέψευσε ότι τίθεται ζήτημα επιστροφής αναδρομικών σε βουλευτές…

Επίθεση αντιεξουσιαστών σε αστυνομικούς μέσα στο Εφετείο Αθηνών – Τέσσερις τραυματίες (vid)

Επίθεση από αντιεξουσιαστές, μέσα στο Εφετείο Αθηνών,…

Ανείπωτη τραγωδία στην Πάτρα: Ζευγάρι πέθανε μέσα σε μία ημέρα, 28 μέρες μετά το «χαμό» του γιου του

Ένα απίστευτα τραγικό παιχνίδι της μοίρας, με…

Μάριος Παπαγεωργίου: Ξέσπασε η μητέρα του στη δίκη - «Δολοφόνε, αλήτη θα σε τιμωρήσει ο Θεός»

Υποβασταζόμενη και μέσα σε λυγμούς ολοκλήρωσε την…

Αυτοκίνητο: Αυτό το Ford κοστίζει 12+ εκατομμύρια δολάρια και υπάρχει λόγος

Αυτοκίνητο: Αυτό το Ford κοστίζει 12+ εκατομμύρια δολάρια και υπάρχει λόγος

Οι 24 Ώρες του Le Mans του 1966 αναφέρονται με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Ford. Κι αυτό γιατί χωρίς να έχει σχεδόν καμία εμπειρία στην κατασκευή σούπερ σπορ μοντέλων μπόρεσε να πετύχει με το θρυλικό GT40 το 1-2-3 στο διάσημο αγώνα αντοχής, αφήνοντας πίσω της τις Ferrari που ήταν το λογικό φαβορί.

Ο θρίαμβος αυτός για την αμερικάνικη εταιρεία αποκτούσε ακόμα μεγαλύτερη διάσταση αν αναλογιστεί κανείς πως τρία χρόνια πιο πριν, το Μάιο του 1963 η Ford ήταν κυριολεκτικά έτοιμη να εξαγοράσει τη Ferrari. Τελικά ο Enzo Ferrari όχι μόνο δεν συναίνεσε στη συμφωνία αλλά σνόμπαρε και επιδεικτικά τον απεσταλμένο της Ford Don Frey. Ο οποίος επιστρέφοντας με άδεια χέρια στο Ντιτρόιτ πήρε την εντολή από το Henry Ford II να εξελίξει ένα σούπερ σπορ μοντέλο με το οποίο η εταιρεία θα μετείχε και στο θρυλικό αγώνα αντοχής.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr.