ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To θρυλικό Renault 4L ξαναζεί, αλλά ως ηλεκτρικό

To θρυλικό Renault 4L ξαναζεί, αλλά ως ηλεκτρικό

Το e-Plein Air κινείται από το σύστημα πρόωσης του Twizy, του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου της γαλλικής εταιρείας

Του Γιάννη Σκουφή

Στα πλαίσια της 10ης επετείου του 4L International η Renault παρουσίασε μια σύγχρονη έκδοση του Plein Air, για την οποία συνεργάστηκαν η Renault Classic, η Renault Design και η εταιρεία Melun Retro Passion που ειδικεύεται στα ανταλλακτικά για κλασικά γαλλικά μοντέλα.

Οι Γάλλοι γενικά δεν αποκαλύπτουν πολλά για το νέο Plein-Air, καθώς αρκούνται στο να αναφέρουν πως έχει μια εκσυγχρονισμένη εμφάνιση και το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του Twizy. Από την άλλη ο ρετρό σχεδιασμός είναι προφανής, ενώ οι πιο σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στην κλειστή μάσκα που τείνει να γίνει στοιχείο αναγνώρισης των ηλεκτρικών μοντέλων καθώς και στην απουσία των πίσω καθισμάτων.

Στη θέση τους βρίσκεται είτε ο κινητήρας είτε οι μπαταρίες, ενώ από πάνω υπάρχει ένα ρετρό καλάθι.

Το σύστημα πρόωσης του Τwizy αποτελείται από μια μπαταρία 6,1 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρας που στην κανονική του έκδοση αποδίδει 17 ίππους και εξασφαλίζει μια τελική ταχύτητα 80 χλμ./ ώρα. Παράλληλα υπάρχει και η έκδοση Twizy 45 που οδηγείται χωρίς δίπλωμα, έχει μόλις 5 ίππους, τελική ταχύτητα 45 χλμ./ ώρα και αυτονομία 100 χιλιομέτρων.