ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μειώνεται η δημοτικότητα της Ferrari;

Μειώνεται η δημοτικότητα της Ferrari;

Οι πωλήσεις δεν είναι ο μόνος δείκτης δημοτικότητας για μια αυτοκινητοβιομηχανία.

Του Γιάννη Σκουφή

To 2019 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για την πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, τη Ferrari, η οποία για πρώτη φορά ξεπέρασε τις 10.000 μονάδες ετησίως. Πέρυσι ήταν μεν μειωμένες -τα επίσημα στοιχεία δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, ενώ μέχρι το Σεπτέμβριο η μείωση ήταν της τάξης του 17%- αλλά και πάλι υψηλές, οπότε θα μπορούσε κανείς να πει πως η δημοτικότητα της Ferrari είναι αυξημένη.

Σε αυτούς που έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν τα μοντέλα της, βλέποντάς τα και ως επένδυση, σίγουρα, όμως τι γίνεται με τους οπαδούς των αυτοκινήτων γενικά και των σπορ μοντέλων ειδικά;

Ένα site σύγκρισης τιμών στη Μεγάλη Βρετανία, το Compare the Market, χρησιμοποίησε για το σκοπό αυτά δεδομένα από τα Google Trends, αντιπαραβάλλοντας στοιχεία από το 2010 και από το 2020. Με βάση αυτά λοιπόν μέσα σε αυτήν τη δεκαετία οι εταιρείες που έχουν δει τη δημοτικότητα τους να μειώνεται είναι οι Fiat, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi και, οποία έκπληξη, η Ferrari.

Ακόμα πιο έκπληξη είναι το μεγάλο ποσοστό αυτής της μείωσης που φτάνει το 35,3%. Και αυτό παρόλο που η δραστηριότητα της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια ήταν ιδιαίτερα έντονη.

To πιο πιθανό είναι πάντως το γενικό ενδιαφέρον να αυξηθεί με την παρουσίαση του SUV της, της Purosangue, κάτι που αναμένεται να γίνει το 2023.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Lockdown: Όσα αλλάζουν από Πέμπτη – Τι ισχύει για τράπεζες, ψώνια, άθληση και απαγόρευση κυκλοφορίας