ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

 Νέα Mercedes G-Class: Ένας θρύλος γίνεται ηλεκτρικός

 Νέα Mercedes G-Class: Ένας θρύλος γίνεται ηλεκτρικός

Ένα από τα πιο διάσημα 4x4 του κόσμου αναμένεται να εξελιχθεί και να περάσει και αυτό στην ηλεκτρική του εποχή. Παράλληλα με τις συμβατικές του εκδόσεις.

Του Γιάννη Σκουφή

Όσο περνά ο καιρός, τόσο περισσότερο θα γράφουμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από νέα σπορ μοντέλα που θα σχίζουν τον αέρα αθόρυβα, μέχρι και σκληροτράχηλα 4x4 που θα προσφέρουν βόλτες στην ύπαιθρο χωρίς ρύπους.

Έχετε αμφιβολίες περί αυτού; Φέρτε στο νου σας την πρόσφατη είδηση με την Rimac που «απέκτησε» την Bugatti για να προκύψει σε μερικά χρόνια ένα ηλεκτρικό hypercar. Φέρτε στο νου σας μια ηλεκτρική Mercedes G-Class που θα έχει τουλάχιστον ίδιες off-road δυνατότητες θέτοντας νέα δεδομένα στα μεγάλα 4x4.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο πέρα από τις δηλώσεις του CEO της Daimler, Ola Kallenius, o οποίος είχε πει πριν από τρία χρόνια πως η θρυλική G-Class θα γίνει ηλεκτρική. Ο καιρός πέρασε και πλέον οι φήμες εντείνονται γύρω από το ντεμπούτο ενός πρωτότυπου μοντέλου που θα ονομάζεται EQG.

Αν όλα πάνε καλά η EQG λογικά θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση εντός έδρας, συγκεκριμένα στην έκθεση του Μονάχου. Θα είναι ένα concept που θα αποτελέσει τον προπομπό του μοντέλου παραγωγής που θα κυκλοφορήσει κάπου το 2023.

Θεωρητικά, η EQG θα έχει τουλάχιστον δύο ηλεκτρικά μοτέρ με προηγμένα χαρακτηριστικά torque vectoring για κατανομή της ροπής ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Η συνδυασμένη ισχύς θα μπορούσε να είναι τουλάχιστον 500 ίπποι με μια αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα που θα τα εξασφαλίζει μια μπαταρία 108 kWh.

Πιθανότατα η EQS 580 να έχει μια διάταξη από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα στον κάθε άξονα) ώστε να αποκτήσει χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αποδίδει 520 άλογα και 828 Nm ροπής, όπως συμβαίνει και με την αντίστοιχη EQS. Από την τελευταία θα προέρχεται το σύστημα πρόωσης και οι μπαταρίες.

Τώρα, για όποιον μια ηλεκτρική G-Class του ακούγεται… κάπως, δεν έχει παρά να επιλέξει κάποια από τις συμβατικές εκδόσεις της νέας γενιάς (που παρουσιάστηκε το 2018) με τον V8 των 4.000 κυβικών ή τον τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαίου.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Υποχρεωτικός εμβολιασμός: «Δεύτερες σκέψεις» μετά τους υγειονομικούς - Ορόσημο η 1η Σεπτεμβρίου