ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι τάρανδοι και το ανανεωμένο Grand Cherokee

Οι τάρανδοι και το ανανεωμένο Grand Cherokee

Οι συγκεκριμένοιτάρανδοιδεν είναι στην υπηρεσία του Αϊ-Βασίλη αλλά σε αυτήν της αυτοκινητοβιομηχανίας, μιας και έχουν δώσει το όνομά τους στηδοκιμασίαπου κατά καιρούς έχει φέρει σεδύσκολη θέση αρκετά μοντέλα. Όπως τηνΑ-Class της πρώτης γενιάςή τοGrandCherokee.

Πριν δύο χρόνια λοιπόν στην αντίστοιχη δοκιμή ενός Σουηδικού περιοδικού αυτοκινήτου, ο οδηγός του δε δυσκολεύτηκε να το σηκώσει στις 2 ρόδες, χαρίζοντας στο φωτογράφο μία εξαιρετική φωτογραφία και στους επιβαίνοντες μία εμπειρία που θα θυμούνται για καιρό.

«Τέτοια συμπεριφορά είναι τελείως απαράδεκτη για ένα μοντέλο του 2012» ανέφερε το συμπέρασμα του συντάκτη, ο οποίος δεν είχε και άδικο μια και το καλογυαλισμένοGrand Cherokee Overland της δοκιμής, με τους τροχούς των 20 ιντσών, το ESP και το Rollover Protection System, πήγε να ανατραπεί σε μία μανούβρα με μόλις 63,5 χλμ./ώρα.

Αυτό, εκτός από τους αναγνώστες του τεύχους, φαίνεται να προβλημάτισε και τους ιθύνοντες της Jeep, οι οποίοι φρόντισαν και έλαβαν τα μέτρα τους. Πλέον, η νεότερη έκδοση του Grand Cherokee διαθέτει αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά τα οποία επεμβαίνουν πιο άμεσα και στοχευμένα στους απότομους ελιγμούς.

Μία νέα δοκιμή του περιοδικού, με ένα τρίλιτρο CRD φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές, το βάρος του οποίου έφτανε τα 2.949 κιλά, έδειξε ότι η συμπεριφορά του δεν αποτελούσε πλέον εφιάλτη για τον οδηγό. Ακόμα και μεταχύτητες της τάξης των 71 χλμ./ώρα, που το έφερναν στα όριά του, αυτό παρέμεινε σταθερό στην πορεία του. Ποιος ξέρει, ίσως τώρα στη Jeep να απομακρύνουν και εκείνα τα προειδοποιητικά αυτοκόλλητα ανατροπής από το σκιάδιο του οδηγού…

Γιάννης Σκουφής

Πηγή: Carzine.gr