ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Kawasaki Ninja H2 – H2R 2015: Δύο παραλλαγές στο ίδιο θέμα

Kawasaki Ninja H2 – H2R 2015: Δύο παραλλαγές στο ίδιο θέμα

Η παράδοση των Kawasaki Ninja συνεχίζεται με τις δύο εκδόσεις της H2: Μία απλή και μία racing (H2R).

Στο χώρο της Intermot θα αποκαλυφθεί και επίσημα η νέα hyperbike της Kawasaki. Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για μία έκδοση 225 ίππων και μία racing 300 ίππων. Οι δύο μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν πλαίσιο Trellis Design κατασκευασμένο από σωλήνες στρογγυλής διατομής, βαμμένο σε πράσινο χρώμα.


Σημαντικό κομμάτι (και πολυδιαφημισμένο) είναι ο κινητήρας. Η τουρμπίνα βρίσκεται τοποθετημένη στο πίσω μέρος των κυλίνδρων του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα. Έχει διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και φυσικά ψεκασμό.
Τα περιφερειακά fairing και «ουρά» είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονόμπρατσο ψαλίδι. Τα δύο αυτά στοιχεία τα βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της Kawasaki.

Διαθέτει οθόνη LCD με στροφόμετρο κεντρικά τοποθετημένο και ενδείξεις μέσα του, αλλά και κοντέρ δεξιά, με ένδειξη ταχυτήτων, ταχυμέτρου, καυσίμου. Μάλιστα στην συγκεκριμένη φωτογραφία, το Traction Control είναι επιλεγμένο στην θέση 1.

Από τις φωτογραφίες διακρίνουμε τα αεροδυναμικά βοηθήματα ενώ και οι καθρέπτες έχουν ενσωματωθεί σε αυτά. Η θέση του οδηγού, μονοπωλεί το πίσω μέρος ενώ το εμπρός θυμίζει τα πρωτότυπα των… transformers.

Το τιμόνι παρατηρήστε το stabilizater τιμονιού της Ohlins τοποθετημένο στην άνω πλάκα, ενώ τα φρένα είναι τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo. Η εξάτμιση είναι 4 σε 1 κοντή και βγαίνει στην δεξιά πλευρά.