ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Porsche: Η 918 Spyder ξεπούλησε ετοιμάζουν τη διάδοχο της

Porsche: Η 918 Spyder ξεπούλησε ετοιμάζουν τη διάδοχο της

Με τις πωλήσεις της Porsche να καταρρίπτουν τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο τα μοντέλα γοήτρου δεν λείπουν από την γκάμα της. Έτσι μετά την 918 (η οποία είναι ήδη sold out) ετοιμάζονται δύο νέα αυτοκίνητα.

Οι πωλήσεις της Porsche είναι επιτυχημένες και αυτό επιβεβαιώνεται, με την αυτοκινητοβιομηχανία από την Στουτγάρδη να καταγράφει νέο ρεκόρ πωλήσεων. Οι τιμές του Νοεμβρίου είναι ήδη υψηλότερες από τον αριθμό ρεκόρ (162.145) μονάδων, που επιτεύχθηκε το 2013.

Ένα μικρό μέρος αυτού του ποσού διαμορφώθηκε από τις πωλήσεις της 918 Spyder, η οποία όπως επιβεβαίωσε η Porsche είναι τώρα sold out. Ναι. Και οι 918, που παράχθηκαν (και παράγονται) είναι προπωλημένες. Έτσι εάν θέλετε μία πρέπει να κοιτάξετε στα... μεταχειρισμένα.

Οι ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της 918 Spyder, με 297 «κομμάτια».Ακολούθησαν η Κίνα και η Γερμανία, με περίπου 100 μονάδες. Η τιμολόγηση για το... plug-in υβριδικό supercar ξεκινούσε από τα 680.000 ευρώ (ή 845.000 δολάρια).

Εντυπωσιασμένη από την ανταπόκριση αλλά και το γόητρο που της έδωσε η 918 Spyder, η Porsche, σκέφτεται ήδη τη διάδοχο της και μάλιστα σύντομα. Η πληροφορία αυτή επιβεβαιώθηκε από τον επικεφαλής του τμήματος R & D της αυτοκινητοβιομηχανίας Wolfgang Hatz.

«Ετοιμάζουμε μία διάδοχο για την 918» είπε ο Hatz και πρόσθεσε: «Όχι αμέσως, αλλά όχι και σε 20 χρόνια. Πιστεύω πως θα έχετε νέα σύντομα ».

Το στέλεχος της Porsche φυσικά εξήγησε πως οχήματα όπως η 918 Spyder, βοηθούν ώστε να αξιοποιηθεί η εμπειρία και τεχνολογία που μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα μοντέλα.

Πάντως πρόθεση της εταιρίας είναι να δημιουργήσει και άλλο τέτοιο πρωτοποριακό supercar, όπως η 918 Spyder, αλλά και ένα λιγότερο ακραίο μοντέλο, κάτι, που θα θυμίζει την 959.

Οχτώ πράγματα που δεν ξέρετε για την 918

Με τιμή πώλησης 680.000 ευρώ (ή 845.000 δολάρια), η Porsche χάνει χρήματα σε κάθε ένα από τα 918 μοντέλα . Αυτό δεν είναι μια έκπληξη. Τα Supercars δημιουργούνται περισσότερο για το γόητρο.


Ηλεκτρονικά συστήματα

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η τοποθέτηση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Η 918 χρειάζεται πολλή υπολογιστική ισχύ για να τρέξει διάφορα συστήματα διαχείρισης του κινητήρα. Τα πιο πολύπλοκα είναι αυτά των φρένων και της ανάκτησης ενέργειας. Το σύστημα ψύξης (τέσσερις ηλεκτρικές αντλίες νερού, δύο μόνο για τον κινητήρα). Επιπλέον η οθόνη ελέγχου λειτουργιών ήταν πρωτότυπη και κανείς δεν την είχε δοκιμάσει ξανά σε αυτοκίνητο.

Για το service πρέπει να την κόψετε στα... δύο

Η δομή του αυτοκινήτου αποτελείτε από δύο μέρη: Την καμπίνα των επιβατών από ανθρακονήματα και το κομμάτι, που εδράζεται ο κινητήρας και οι αναρτήσεις. Για να γίνει οποιαδήποτε εργασία στο μοτέρ το αυτοκίνητο πρέπει να... κοπεί στα δύο.

Το σύστημα πέδησης της 918 είναι το πιο περίπλοκο σημείο του αυτοκινήτου

Επιβράδυνση, ανάκτηση ενέργειας αίσθηση ασφάλειας. Το τρίπτυχο που έφερε πονοκέφαλο στους μηχανικούς. Αυτό που δεν ήθελαν να χάσουν ήταν η αίσθηση των φρένων. Έτσι η 918 δίνει την ίδια αίσθηση στην επιβράδυνση με μία 911.

Η βαφή των 50.000 ευρώ

Αν διαλέξετε την ασημί ή την μπλε απόχρωση θα πληρώσετε 48.160 ευρώ. Τα χρώματα ονομάζονται Υγρό μεταλλικό ασήμι και Υγρό μεταλλικό Chrome Μπλε και αποτελούνται από 10 στρώματα βαφής.

Οι ζάντες των 26,000 ευρώ

Οι ζάντες μαγνησίου των 26.000 ευρώ είναι τόσο ελαφρές που μπορείτε να τις σηκώσετε με το ένα δάχτυλό.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν χωρούν στο εσωτερικό της

Τα καθίσματα ρυθμίζονται αλλά όχι ως προς το ύψος. Το τιμόνι έχει μία ρύθμιση. Τα μαρσπιέ έχουν μεγάλο πλάτος και το παρμπρίζ είναι πολύ κοντά στο κεφάλι σας. Αν είστε πάνω από 1,80 είστε πολύ μεγάλοι για το αυτοκίνητο.

Πρώτα βλέπετε και μετά ακούτε την 918

Όταν η υβριδική 918 είναι σε ηλεκτρική λειτουργία, είναι σιωπηλή. Όταν μπαίνει σε λειτουργία το μοτέρ, τη σιωπή διαδέχεται το... ουρλιαχτό του V8 κινητήρα . Επιπλέον η Porsche έχει τις εξατμίσεις επάνω (εκεί που είναι συνήθως οι κεφαλές του μοτέρ) με αποτέλεσμα όταν ο κινητήρας πιέζεται να απελευθερώνει θερμότητα η οποία κάνει διαθλάσεις στην εικόνα του αυτοκινήτου. Έτσι μέχρι να αντιληφθείτε την εικόνα της 918 ο ηλεκτροκινητήρας έχει δώσει την ώθηση και ο θερμοκινητήρας φέρνει τον ήχο. Αυτό δημιουργεί μία διαστρεβλωμένη εικόνα σαν αντικατοπτρισμός, μετατρέποντας τον ορίζοντα σαν οφθαλμαπάτη.

Θυμηθείτε: Αυτό το όχημα είναι ένα ορόσημο, μια από τις πιο περίπλοκες και φιλόδοξες κατασκευές μέχρι σήμερα. Περιμένατε κάτι λιγότερο από την Porsche;

Σχετικές ειδήσεις