ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αφιέρωμα στο Κλασικό Αυτοκίνητο από την ΦΙΛΗΣGLASS® VOL 3: MORRIS 12, SERIESII

Αφιέρωμα στο Κλασικό Αυτοκίνητο από την ΦΙΛΗΣGLASS® VOL 3: MORRIS 12, SERIESII

Η ΦΙΛΗΣGlass®, με την πολύχρονη εμπειρία της στο χώρο του κρυστάλλου οχημάτων αλλά και την αγάπη της στο αυτοκίνητο επιλέγει αυτό το μήνα να σας παρουσιάσει το Morris 12, Series II, του 1935.

Ιδιαίτερο αλλά τόσο παρεξηγημένο αυτοκίνητο. Η Morris ήθελε να το πλασάρει ως entry level μοντέλο της γκάμας της ώστε οι οδηγοί, οι οποίοι είχαν πρόσφατα δημιουργήσει οικογένεια να το προτιμούν αντί των μοτοσυκλετών με καλάθι.

Η παραγωγή αυτού του μοντέλου ξεκίνησε τον Μάιο του 1935 και έκλεισε τον Αύγουστο του 1937 στο Coley της Αγγλίας και η αρχική του τιμή ήταν στις 187,10 λίρες.

Είχε υφασμάτινη (sunshine roof) ηλιοροφή, κουρτινάκι για την σκίαση του οπισθίου παρμπρίζ (για την προστασία μικρών παιδιών από τον ήλιο), υδραυλικά φρένα αλλά και ένα πρωτοποριακό σύστημα ενσωματωμένου γρύλου. Το σύστημα αυτό με την κίνηση ενός μοχλού, ανύψωνε το αυτοκίνητο για αλλαγή ελαστικών ή για οποιασδήποτε άλλη εργασία. Επίσης ήταν το πρώτο Αγγλικό μοντέλο που δεν είχε ζάντες με ακτίνες. Κάτι που διαφημίστηκε πολύ για την ευκολία καθαρισμού τους. Άλλη μία πρωτιά του ήταν ο χώρος αποσκευών, που ήταν ενσωματωμένος και όχι το γνωστό μπαούλο, που έμπαινε πρόσθετο. Βέβαια η λειτουργικότητα του ήταν αμφισβητούμενη αφού έπρεπε να μετακινηθεί το πίσω κάθισμα για την φόρτωση αντικειμένων ή ειδών ταξιδίου.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας το νέο ήταν ο μονός καθαριστήρας στο παρμπρίζ (από τους πρώτους ηλεκτρικούς) και ένας διακόπτης στο πόδι του οδηγού ο οποίος έριχνε και σήκωνε τα φώτα για να μην ενοχλούν τους διερχόμενους οδηγούς.

Όπου Twelve (οι φορολογήσιμοι ίπποι) και Four (το τετράθυρο τετραθέσιο αμάξωμα) και μπήκε στην παραγωγή για να ενισχύσει το Morris Eight. Τρία χρόνια μετά αλλάζει όνομα και γίνεται Morris Cowley. Ξεκίνησε με κινητήρα 1500 κ.εκ. και κατέληξε με το μοτέρ του Oxford των 1802 εκ. Η σειρά δύο είχε μεγαλύτερο αμάξωμα σε μήκος αλλά και πιο χαμηλό σε ύψος. Η κατασκευή ήταν τέτοια που δημιουργούσε box section για ασφάλεια στις συγκρούσεις.

Ο κινητήρας συνδυαζόταν με κιβώτιο τριών ή τεσσάρων ταχυτήτων με syncromesh (δεν χρειαζόταν διπλό συμπλεκτάρισμα). Αποδείχτηκε πως το 92% των αγοραστών προτίμησε την τελευταία επιλογή ενώ ήταν η πιο ακριβή. Η εποχή της λειτουργικότητας και της άνεσης είχε ξεκινήσει...


Η ΦΙΛΗΣGlass® είναι απόγονος της πρώτης και σημαντικότερης ελληνικής επιχείρησης στο χώρο των κρυστάλλων οχημάτων η οποία, εφαρμόζοντας σύγχρονες τεχνικές σε συνδυασμό με την εμπειρία της, μπορεί και δημιουργεί ολοκληρωμένες λύσεις γύρω από το κρύσταλλο προσφέροντας ένα διευρυμένο σύνολο υπηρεσιών όπως: επισκευή & αντικατάσταση κρυστάλλων, αντηλιακές μεμβράνες, αποκατάσταση γρατζουνιών, επισκευή & αντικατάσταση γρύλων πόρτας, ανταλλακτικούς καθρέφτες, υαλοκαθαριστήρες, τοποθέτηση ελαστικών σε πόρτες και πόρτ-μπαγκάζ, κα. Μέσω των πλήρως εξοπλισμένων κινητών μονάδων, αλλά και ενός ολοκληρωμένου δικτύου πανελλαδικής κάλυψης η ΦΙΛΗΣGlass® δεσμεύεται απέναντι στον πελάτη της για την άμεση, ανθρώπινη και προσωπική εξυπηρέτηση, προσφέροντας την ποιότητα στην πραγματική της τιμή. Περισσότερες πληροφορίες: www.filisglass.com

Αν είστε λάτρης του Κλασικού Αυτοκινήτου μείνετε συντονισμένοι, τα αφιερώματα συνεχίζονται.

Δείτε εδώ το πρώτο αφιέρωμα ΦΙΛΗΣGLASS® VOL 1: TRIUMPH ROADSTER 1949

Δείτε εδώ το δεύτερο αφιέρωμα ΦΙΛΗΣGLASS® VOL 2: FORD MODEL B 1939 (PARIS)