ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΚΤΜ: Η νέα γενιά SX Model Year 2016 (Photos)

ΚΤΜ: Η νέα γενιά SX Model Year 2016 (Photos)

H KTM παρουσιάζει τη γκάμα των SX του 2016, που είναι μια εντελώς νέα γενιά μοτοσυκλετών motocross, τα οποία είναι ελαφρύτερα και ταχύτερα. Έχουν χαμηλό βάρος χάρις το νέο πλαίσιο, ανανεωμένους κινητήρες και ένα εντελώς καινούριο σύστημα μπροστινής ανάρτησης AER 48, από την WP.

Μετά από αρκετή δουλειά το R&D, σε Αυστρία και ΗΠΑ, μαζί με ισχυρές παρεμβάσεις από το τμήμα Motocross, η KTM γιόρτασε πρόσφατα τον πρώτο τίτλο της στο 450SX World Championship με τον Ryan Dungey, όπως επίσης και τον τίτλο East 250SX με τον Marvin Musquin, χωρίς παράλληλα να ξεχνά τους δύο τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross την περασμένη χρονιά. Η KTM είναι περήφανη που παρουσιάζει μια νέα γενιά μοτοσυκλετών που από τον Ιούνιο θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.

Αυτή η νέα READY TO RACE γενιά KTM SX, που παρουσιάστηκε στα διεθνή μέσα στην ιστορική πίστα Maggiora στην Ιταλία αυτή την εβδομάδα, προσφέρει τεχνολογία state-of-the-art, συνδυαζόμενη με απόδοση που θέτει τον πήχη στην κάθε κατηγορία αλλά και σε ολόκληρο τον χώρο του Motocross.


Σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, πάνω από το 90% των εξαρτημάτων είναι νέα, καθώς οι μηχανικοί της KTM στόχευαν στην αυξημένη απόδοση, στην βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και στο μειωμένο βάρος, αυτών των μοτοσυκλετών που βρίσκονταν, έτσι κι αλλιώς, στην κορυφή του ανταγωνισμού. Σημαντικές βελτιώσεις είναι το νέο πιρούνι AER 48 Air Fork σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την WP, παίρνοντας πληροφορίες από τους εργοστασιακούς αναβάτες της KTM και επιπλέον ένα νέο πλαίσιο, με νέο υποπλαίσιο, μαρσπιέ, ψαλίδι, μοχλικό και αμορτισέρ, όλα σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν συγκέντρωση μαζών και χαμηλότερο βάρος για καλύτερη συμπεριφορά (όλα τα μοντέλα εκτός του 250 SX).

Πλήρης γκάμα μικρότερων και ελαφρύτερων 4χρονων κινητήρων, επιπλέον νέος 2χρονος κινητήρας 125/150 κ.εκ, σχεδιάστηκαν με νέα αρχιτεκτονική, που προσφέρει αυξημένη απόδοση, ενώ βρίσκεται σε αρμονία με το νέο πλαίσιο. Η τετράχρονη γκάμα έχει πλέον state-of-the-art σύστημα launch control, νέα EMS με ταχύτερη ECU, έχει επίσης νέο σώμα ψεκασμού και διαφορετικά modes απόδοσης.

Το όραμα είναι απλό: Οι μηχανικοί της KTM ήθελαν να κάνουν τις νέες μοτοσυκλέτες τους ταχύτερες από ποτέ.