ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Opel: Η OnStar Φτάνει το 1 Δισεκατομμύριο Διαδράσεις

Opel: Η OnStar Φτάνει το 1 Δισεκατομμύριο Διαδράσεις

Η προσωπική υπηρεσία συνδεσιμότητας & υποστήριξης γνωρίζει παγκόσμια επιτυχία. Οι πελάτες επικοινωνούν με την OnStar μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή του οχήματος, 365 ημέρες το χρόνο. Το Astra είναι το πρώτο εντελώς νέο μοντέλο της Opel με OnStar.

Η υπηρεσία OnStar έχει ανταποκριθεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο αιτήματα πελατών, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί της μέσω τηλεφώνου, εφαρμογής κινητού ή ενσωματωμένης κινητής τηλεφωνίας από τα αυτοκίνητα ή τα φορτηγά τους.

Η OnStar λανσαρίστηκε σχεδόν πριν από 19 χρόνια για πρώτη φορά στη βιομηχανία σαν μία υπηρεσία που ενεργοποιούσε μία τηλεφωνική κλήση όταν έσκαγε κάποιος αερόσακος. Σήμερα ξεκλειδώνει πόρτες από απόσταση, δίνει οδηγίες πλοήγησης απευθείας στο όχημα, λαμβάνει και στέλνει email για την κατάσταση του οχήματος.

Ένας πελάτης επικοινωνεί με την OnStar κάθε δύο δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει περίπου 5 εκατομμύρια κλήσεις το μήνα από μία βάση συνδρομητών άνω των 7 εκατομμυρίων. Αν προσθέσουμε 8,8 εκατομμύρια διαδράσεις το μήνα από την εφαρμογή κινητού, μπορείτε να αντιληφθείτε πόσο απαραίτητη έχει γίνει η OnStar από το 1996 που λανσαρίστηκε.

«Η OnStar δημιούργησε το πρώτο συνδεδεμένο αυτοκίνητο το 1996 και σήμερα παραμένει στο προσκήνιο της καινοτομίας με υπηρεσίες για μοντέλα Chevrolet, Buick, GMC, Cadillac που σύντομα θα διατίθενται και για οχήματα Opel σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Alicia Boler-Davis, αντιπρόεδρος Global Connected Customer Experience (Εμπειρίας Παγκόσμιου Συνδεμένου Πελάτη) της General Motors. «Η ταχύτητα με την οποία καταγράφηκαν 1 δισεκατομμύριο διαδράσεις δείχνει την τεράστια ζήτηση των πελατών για συνδεσιμότητα οχημάτων και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το δεύτερο δισεκατομμύριο διαδράσεις θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα.»

Η υπηρεσία συνδεσιμότητας και υποστήριξης Opel OnStar θα λανσαριστεί στην Ευρώπη στις 3 Αυγούστου, 2015. Η υπηρεσία απαριθμεί μέχρι τώρα 1 δισεκατομμύριο διαδράσεις που κατανέμονται ως εξής:

  • 5,5 εκατομμύρια Υπηρεσίες Έκτακτης Ανάγκης.
  • 156 εκατομμύρια αιτήματα μέσω εφαρμογής κινητού.
  • Οδική Βοήθεια πάνω από 3,9 εκατομμύρια φορές.
  • Πάνω από 390 αναφορές Διάγνωσης Οχήματος.

Το φθινόπωρο του 1996, η OnStar έκανε το ντεμπούτο της στις Cadillac DeVille, Seville και Eldorado. Η υπηρεσία αρχικά προσέφερε Ειδοποιήσεις για Ενεργοποίηση Αερόσακου, τη βάση της φιλοσοφίας ασφάλειας και προστασίας της OnStar, που εξελίχθηκε σε Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση η οποία χρησιμοποιεί αισθητήρες ικανούς να προσδιορίζουν τη σοβαρότητα των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης και την ειδοποίηση ενός συμβούλου της OnStar για παροχή βοήθειας. Η OnStar σήμερα ανταποκρίνεται σε πάνω από 100.000 επείγουσες κλήσεις κάθε μήνα.

Σχετικές ειδήσεις