ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Hyundai: Ευρωπαϊκό Βραβείο απονέμεται στη Rockar

Hyundai: Ευρωπαϊκό Βραβείο απονέμεται στη Rockar

Η Rockar Hyundai βραβεύεται ως ένας ολοκαίνουργιος τρόπος για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.Το Βραβείο απονεμήθηκε για την καινοτομία, την άριστη ποιότητα υπηρεσιών και την πρωτοπορία στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.

Μία από τις πλέον καινοτόμες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης της Hyundai Motor, στην Ευρώπη, το ψηφιακό κατάστημα Rockar Hyundai στο Ηνωμένο Βασίλειο, βραβεύθηκε με το αναγνωρισμένου κύρους βραβείο L.E.A.D.E.R (Leaders in European Automotive Development, Excellence and Research) στο φετινό ετήσιο συνέδριο του Automotive News Europe, που πραγματοποιήθηκε στο Birmingham της Αγγλίας.

Απονέμοντας στη Rockar Hyundai το βραβείο L.E.A.D.E.R. για το 2015 στην κατηγορία λιανικής, οι αξιολογητές και οι κριτές του Automotive News Europe και του Automotive Intelligence Centre αναγνώρισαν τον πραγματικά καινοτόμο χαρακτήρα του ολοκαίνουργιου αυτού τρόπου πώλησης αυτοκινήτων.

Η κριτική επιτροπή δήλωσε: «Online και στο κατάστημα, η Rockar Hyundai πωλεί οχήματα μέσω διαδικτύου 24 ώρες την ημέρα. Οι καταναλωτές μπορούν να χειριστούν την όλη διαδικασία αγοράς του οχήματος από το σπίτι τους. Είναι μια αμιγώς ψηφιακή εμπειρία με τιμολογιακή πολιτική χωρίς παζάρι, όπου σημαίνει ότι όλοι πληρώνουν το ίδιο και το όχημα παραδίδεται στην πόρτα του αγοραστή».

Ο θεσμός των βραβείων L.E.A.D.E.R. καθιερώθηκε το 2010 και τα βραβεία απονέμονται κάθεχρόνο σε τρεις κατηγορίες: Ιδιώτες, Κατασκευαστές Πρωτότυπου Εξοπλισμού (Original Equipment Manufacturers/OEM) και Προμηθευτές.

H Rockar Hyundai ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2014 και είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία ψηφιακής εμπειρίας λιανικής πώλησης στον κόσμο, η οποία προσφέρει στους πελάτες της ένα νέο τρόπο για να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων αγοραστών που είναι εξοικειωμένοι με την online αγορά.

H συνεργασία μεταξύ της Hyundai Motor και Rockar με το ψηφιακό κατάστημα Rockar Hyundai, παρέχει μια εμπειρία πραγματικά εστιασμένη στον πελάτη, που επιτρέπει στους επισκέπτες την έρευνα, την πραγματοποίηση test-drive, τη μερική ανταλλαγή του παλαιού αυτοκίνητο του και την αγορά ενός νέου Hyundai - με μετρητά ή την επιλογή κάποιου χρηματοδοτικού πακέτου - όλα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η διαδικτυακή πύλη υποστηρίζεται από ένα φυσικό κατάστημα στο Bluewater στο Κεντ της Αγγλίας, ένα κορυφαίο πολυχώρο του λιανικού εμπορίου, της αναψυχής και της ψυχαγωγίας στην Ευρώπη, όπου οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν. Προσελκύει 27 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο και βρίσκεται σε μια από τις μεγαλύτερες και πιο εύπορες περιοχές του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σχετικές ειδήσεις