ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Pirelli: Νέα σειρά ελαστικών Cinturato All Season (Photos)

Pirelli: Νέα σειρά ελαστικών Cinturato All Season (Photos)

Η Pirelli αναβαθμίζει τη γκάμα της με ένα ελαστικό που συμπεριφέρεται άψογα όλο το χρόνο.

Την καλοκαιρινή σεζόν δεν κινδυνεύει από τη μείωση των επιδόσεων που υφίστανται τα χειμερινά ελαστικά σε θερμές συνθήκες ενώ συμπεριφέρεται εξ ίσου καλά στις ήπιες χειμερινές συνθήκες των πόλεων. Στην πραγματικότητα, το Cinturato All Season προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις του σε συνθήκες που ένα θερινό ή χειμερινό ελαστικό θα ήταν μία συμβιβαστική επιλογή.

Η Pirelli έχει δημιουργήσει ένα γνήσιο ελαστικό για κάθε χρήση που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να φτάνει στο προορισμό του ανεξαρτήτως συνθηκών. Χάρη στο Cinturato All Season όλοι οι οδηγοί μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι χωρίς να σκέφτονται την συνήθη αλλαγή εποχιακών ελαστικών και παράλληλα να νιώθουν τη σιγουρά της τεχνολογίας Seal Inside της Pirelli που στεγανοποιεί αυτόματα την οπή σε περίπτωση διάτρησης που σημαίνει ότι το ταξίδι μπορεί να συνεχιστεί χωρίς διακοπή.

Η Ιταλική εταιρία εξακολουθεί να προτείνει χειμερινά ελαστικά για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και ακραίες συνθήκες, αλλά παράλληλα ήθελε να ικανοποιήσει και όσους προτιμούν τη χρήση ενός μόνο ελαστικού όλες τις εποχές αντί της εναλλαγής θερινών / χειμερινών ελαστικών. Το νέο Cinturato All Season απευθύνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πόλης, που δεν ενδιαφέρονται για ακραίες επιδόσεις και δεν διανύουν τεράστιο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο. Ειδικότερα, το νέο ελαστικό της Pirelli απευθύνεται σε γυναίκες, νεαρούς οδηγούς και προτείνεται για χρήση στο δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας: το σκεπτικό είναι να προσφέρει πραγματικές υπηρεσίες που κάνουν τη ζωή ευκολότερη: ιδανικό για όσους ζουν τις μεγάλες πόλεις όπου οι χειμερινές συνθήκες δεν είναι ποτέ τόσο ακραίες. Το All Season είναι σχεδιασμένο για μοντέλα νέας γενιάς, με μικρούς – μεσαίους κινητήρες, και θα διατίθεται σε διαστάσεις 15, 16 και 17 ιντσών. Μέχρι τα τέλη του 2015, θα υπάρχουν 21 διαφορετικές διαστάσεις του All Season ελαστικού.

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισαν οι μηχανικοί της Pirelli στην εξέλιξη του νέου ελαστικού ήταν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα συνδύαζε τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός θερινού και ενός χειμερινού ελαστικού, 2 σε 1. Για να το πετύχουν, βασίστηκαν σε μία κατευθυντική χάραξη πέλματος, που βελτιστοποιεί την αποβολή νερού μέσω δύο φαρδιών, διαμηκών και εγκάρσιων καναλιών, μειώνοντας τον κίνδυνο υδρολίσθησης.

Χάρη στην καινοτόμο σχεδίαση, έχει επίσης μειωθεί ο θόρυβος έξω από το αυτοκίνητο (στο πλαίσιο της όλο και αυστηρότερης Ευρωπαϊκής νομοθεσίας) αλλά και μέσα στην καμπίνα, αναβαθμίζοντας την οδηγική απόλαυση.

Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου Cinturato All Season είναι η τεχνολογία τρισδιάστατων σχισμών 3D sipe. Η χάραξη πέλματος All Season είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε τόσο σε στεγνές όσο και σε βρεγμένες επιφάνειες, οι τρισδιάστατες σχισμές να βοηθούν στη βελτίωση των επιδόσεων στο φρενάρισμα και στις στροφές, βελτιστοποιώντας την κίνηση των τακουνιών του πέλματος. Αυτό διασφαλίζει ομοιόμορφη φθορά και παρατείνει τη διάρκεια ζωής. Σε χιονισμένες επιφάνειες τα τακούνια ανοίγουν για να συγκρατήσουν το χιόνι και προσφέρουν τέλειο κράτημα. Γι’ αυτό το λόγο, το All Season φέρει τη διάκριση της χιονονιφάδας με το βουνό καθώς και μία ένδειξη M+S (λάσπη + χιόνι), που εγγυώνται απόλυτη ασφάλεια σε χειμερινές συνθήκες.

Το τελευταίο βήμα εξέλιξης στο οποίο επικεντρώθηκαν οι μηχανικοί της Pirelli ήταν η γόμα του πέλματος. Χάρη στην τεχνολογία Full Silica, η Pirelli επινόησε μία γόμα ικανή να συμπεριφέρεται άριστα σε όλο το εύρος θερμοκρασιών και καιρικών συνθηκών. Η βέλτιστη κατανομή πυριτίου (silica) μέσα στο ελαστικό και η χρήση πολυμερών τελευταίας γενιάς βελτίωσαν σε μεγάλο βαθμό τη ικανότητα διαχείρισης θερμικών φορτίων του ελαστικού.

Ο συνδυασμός όλων αυτών των τεχνικών καινοτομιών χάρισαν στο νέο Cinturato All Season τη νίκη από την πρώτη στιγμή σε μία από τις πιο περίοπτες δοκιμές του παγκόσμιου ειδικού τύπου. Το νέο All Season κέρδισε την πρώτη θέση σε συγκριτική δοκιμή που διοργάνωσε το έγκυρο Γερμανικό περιοδικό ‘Autobild’, όπου αναδείχτηκε ‘εξαιρετικό’. Σε αυτό συνετέλεσαν “η σταθερή πλευρική πρόσφυση και το άριστο κράτημα στο βρεγμένο.” Το Γερμανικό περιοδικό εκθείασε επίσης “την ασφάλεια του ελαστικού σε συνθήκες υδρολίσθησης, την ακρίβεια διεύθυνσης, και την ευχάριστη οδηγική αίσθηση σε βρεγμένες και στεγνές επιφάνειες.”

Το Cinturato All Season (στις πιο δημοφιλείς διαστάσεις) υιοθετεί αυτή τη νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη συνέχιση του ταξιδιού χωρίς απώλεια πίεσης σε περίπτωση διάτρησης από αντικείμενο διαμέτρου 4mm. Σε μια τέτοια περίπτωση, το ξένο σώμα τρυπά το ελαστικό και ειδικό στεγανοποιητικό υλικό το ακινητοποιεί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας την οποιαδήποτε διαρροή αέρα. Το υλικό αυτό προστατεύεται από ειδικό φιλμ πριν καν τοποθετηθεί το ελαστικό στη ζάντα, διασφαλίζοντας μέγιστη αποτελεσματικότητα.

Η τεχνολογία Seal Inside προσφέρει ένα ακόμα πλεονέκτημα για τον καταναλωτή διασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια και ξεγνοιασιά, δεδομένου ότι στο 85% των περιπτώσεων η απώλεια πίεσης ελαστικών προκαλείται από τη διείσδυση ξένων αντικειμένων. Η εν λόγω τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιείται σε οποιονδήποτε τύπο οχήματος καθώς δεν απαιτεί ειδικές ζάντες ή σύστημα παρακολούθησης πίεσης.

Σύμφωνα με τρέχουσα έρευνα (Έρευνα & Αγορές), ο τομέας All Season στην Ευρώπη επεκτείνεται, με διψήφια, ετήσια αύξηση πωλήσεων στο διάστημα 2013-2018. Σύμφωνα με την έρευνα της GFK αυτή τη στιγμή η Ευρωπαϊκή αγορά All Season είναι περίπου 4%, που αντιπροσωπεύει μία ανάπτυξη 50% συγκριτικά με πέρσι και με πρόβλεψη περαιτέρω αύξησης τους προσεχείς μήνες, όπως έδειχνε η προηγούμενη μελέτη. Η Pirelli δεν μπορούσε να αγνοήσει αυτή την αυξανόμενη τάση, δημιούργησε λοιπόν ένα συναρπαστικό, καινοτόμο νέο premium προϊόν για το πιο προσιτό τμήμα της αγοράς.