ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Opel: Πέμπτη θέση στην στην εμπιστοσύνη των πελατών

Opel: Πέμπτη θέση στην στην εμπιστοσύνη των πελατών

Σύμφωνα με την έρευνα, Trust ranking 2015 η Opel απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των πελατών της καταλαμβάνοντας την 5η θέση ανάμεσα σε 29 μάρκες.

Η Opel πέτυχε την καλύτερη επίδοση για κατασκευάστρια αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής. Υπερείχαν μόνον οι premium μάρκες Audi, BMW, Mercedes και Porsche. Η εταιρία από το Rüsselsheim συγκέντρωσε 12,4 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο της βιομηχανίας για την εμπιστοσύνη των πελατών. Συνολικά, το 71% των πελατών δήλωσε ότι εμπιστεύεται την Opel. Επομένως σύμφωνα με την έρευνα, η Opel απολαμβάνει «ισχυρή εμπιστοσύνη».

Οι ερευνητές αγοράς της ServiceValue όρισαν το customer trust index (CTI) ως «συνολικό δείκτη εμπιστοσύνης των πελατών βάσει της εμπειρίας τους» με τη συμβολή του περιοδικού αυτοκινήτου WirtschaftsWoche. Οι υπολογισμοί των ειδικών απέδωσαν μέσο όρο βιομηχανίας 58,6, που σημαίνει ότι το 58,6% των πελατών εμπιστεύεται τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αυτό το ποσοστό είναι στο top third όλων των βιομηχανιών που αξιολογήθηκαν. Ο βιομηχανικός μέσος δείκτης CTI κυμαίνεται από 27,5 % (οικονομικές υπηρεσίες) μέχρι 77,1 % (καταστήματα ηλεκτρονικών).

«Η ικανοποίηση και η εμπιστοσύνη των πελατών είναι πρωταρχικής σημασίας. Μία από τις αξίες της μάρκας Opel είναι οι χαμηλές τιμές αγοράς. Επομένως, η θετική εμπειρία δεν πρέπει να σταματά μόνο στο προϊόν αλλά να συνεχίζεται σε κάθε είδους επαφή μεταξύ πελάτη και μάρκας. Τα άριστα αποτελέσματα στο ‘Trust Ranking 2015’ δείχνουν ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση,» δήλωσε ο Carsten Wreth, Αντιπρόεδρος, Customer Experience Europe.