ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Skoda: Yeti 1.6 TDI Greenline

Skoda: Yeti 1.6 TDI Greenline

Άνετο, με το δικό του ξεχωριστό στυλ, με χώρους πολυμορφικού και οικονομικό κινητήρα Diesel , το Yeti (με κίνηση στους εμπρός τροχούς) είναι κάτι παραπάνω από ένα Crossover όχημα ελεύθερου χρόνου.

Το εξωτικό θρυλικό «ον» (Yeti) είναι για τη Skoda ένα υπαρκτό και πρακτικό όχημα, για όσους θέλουν την λειτουργηκότητα του 5θυρου αμαξώματος, τους χώρους πολυμορφικού τετράτροχου και τις δυνατότητες crossover (κίνηση σε ομαλούς χωματόδρομους.

Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν αυτή με την κίνηση στους εμπρός τροχούς και τα διακριτικά Greeenline. Τα χαρακτηριστικά του είναι ο 1.600 κ.εκ. TDI, diesel, κινητήρας και η ακόμα χαμηλότερη την κατανάλωση. Για να το πετύχει αυτό η Skoda στο Yeti χαμήλωσε την ανάρτηση και την απόσταση από το έδαφος κατά 25 χιλιοστά (Από τα 180 στα 155), εξόπλισε το Yeti με ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης, σύστημα Start&Stop και φυσικά τα διακριτικά Greenline που είναι και το μοναδικό ορατό σημείο διαφοροποίησης σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.


Πρωταγωνιστής είναι ο 1.600άρης turbodiesel με τους 105 ίππους. Με τους ρύπους (CO2) περιορισμένους στα 119 γραμμάρια /χιλιόμετρο τα τέλη κυκλοφορίας έχουν περιοριστεί στα 107 ευρώ (περίπου) το χρόνο.

Όμως ανανέωση και βελτιώσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό και έτσι αναδεικνύεται το δυνατό σημείο του Yeti, που είναι οι χώροι για όλους και για όλα. Τα 510 λίτρα του χώρου αποσκευών υπερεπαρκούν, ενώ το σύστημα VarioFlex επιτρέπει στα καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω, να αναδιπλώνονται ή και να αφαιρούνται τελείως, προσφέροντας ένα απόλυτα επίπεδο χώρο φόρτωσης 1.760 λίτρα.Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και πλέον η εσωτερική εικόνα έχει γίνει πιο σύγχρονη.

Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση της καμπίνας είναι δύο στοιχεία που μας έκαναν καλή εντύπωση καθώς το ταξίδι γίνεται ιδιαίτερα ξεκούραστο. Παρά το ύψος του αμαξώματος το Yeti είναι αρκετά σταθερό ακόμα και σε περίπτωση που πνέουν πλευρικοί άνεμοι, κάτι που προσθέτει περισσότερη ασφάλεια στις μακρινές εκτός πόλης μετακινήσεις.

Αυτό που φαίνεται να λείπει είναι η έκτη ταχύτητα στο κιβώτιο του. Η πέμπτη ταχύτητα είναι μεν αρκετά «μακριά» αλλά μάλλον θα ήταν ακόμα καλύτερα τα πράγματα αν υπήρχε και έκτη. Το ταξίδι θα ήταν πιο ήσυχο ενώ η κατανάλωση θα ήταν ακόμη πιο μικρή. Μία και την αναφέραμε προσθέστε την λειτουργία του Start&Stop, η οποία στην πόλη βοηθά την οικονομία και ξυπνά την οικολογική μας συνήδηση.

Άλλη μία αρετή του Yeti είναι η εργονομία και η φιλικότητα, προς τον οδηγό. Η περιφερειακή ορατότητα περιορίζει το άγχος της κίνησης στα στενά της πόλης. Το Yeti θα σας κάνει να αισθανθείτε καλά στην πόλη και στους ανοιχτούς δρόμους. Με χαρακτηριστικό του την συνεργασία από το τιμόνι, το πλαίσιο και την ανάρτηση, προσφέρει κράτημα μικρομεσαίου αυτοκινήτου που μάλιστα παρά το ύψος δεν τρομάζει τους επιβάτες με τις κλίσεις του αμαξώματος.

Συνολικά το Yeti προσφέρει ευρεία γκάμα δυνατοτήτων για να ικανοποιήσει οδηγό και επιβάτες, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο και καλά προικισμένο SUV/Crossover.

Σχετικές ειδήσεις