Πέντε μικρές αλλαγές για πιο υγιεινή διατροφή!

Πέντε μικρές αλλαγές για πιο υγιεινή διατροφή!

Αν αυτή την περίοδο κάνετε δίαιτα, τότε με πέντε μικρές αλλαγές στο... τραπέζι μπορείτε να πετύχετε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα ως προς την απώλεια κιλών.

Σε καμία περίπτωση οι παρακάτω συμβουλές δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το διατροφικό πλάνο ενός διαιτολόγου, όμως επαρκούν αν θέλετε να ξεκινήσετε με σωστές βάσεις.

Βάλτε το τηγάνι στο ντουλάπι!

Μπορεί το τηγάνισμα να είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ελληνική κουζίνα, ωστόσο μπορείτε να κάνετε τα φαγητά σας εξίσου νόστιμα βάζοντάς τα στο grill, στον ατμό, στη λαδόκολα ή στην σχάρα. Έτσι κρατάτε όλα τα θρεπτικά συστατικά τους και μειώνετε τον όγκο των θερμίδων.

 Διαβάστε περισσότερα στο onmed.gr