Τι πρέπει να λάβεις υπόψιν σου, για να φτιάξεις ένα στοχευμένο διατροφικό πλάνο μέχρι τις διακοπές;

Τι πρέπει να λάβεις υπόψιν σου, για να φτιάξεις ένα στοχευμένο διατροφικό πλάνο μέχρι τις διακοπές;

Ήξερες ότι υπάρχουν «στοιχεία» που διαδραματίζουν σημαντικό έως και καθοριστικό ρόλο στο μεταβολισμό σου; Αναρωτιέσαι τι σημαίνει αυτό;

Η επάρκεια του οργανισμού σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία βοηθούν στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού και αυξάνουν τις καύσεις, με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην προσπάθεια για απώλεια βάρους.

Ας δούμε λοιπόν, ποια είναι τα στοιχεία αυτά:

1. Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: Ο κύριος ρόλος τους είναι ο μεταβολισμός των μακροθρεπτικών συστατικών (υδατανθράκων, λιπών και πρωτεϊνών) με σκοπό να χρησιμοποιείται η ενέργεια που λαμβάνεται από τα τρόφιμα.

Καλές πηγές βιταμινών Β: φασόλια, φακές, γάλα, αυγά, πατάτες, μπανάνες, ολικής άλεσης προϊόντα και άπαχο κρέας.

Αν είσαι vegan θα δυσκολευτείς να καλύψεις τις ανάγκες σου σε βιταμίνη Β12 μέσω των τροφών διότι δεν βρίσκεται σε κανένα φυτικό προϊόν.

Διαβάστε περισσότερα στο: limeandlife.com