Επεισόδια Πολυτεχνείο: Συγκλονιστικές φωτογραφίες και βίντεο από τη μάχη της Πατησίων

Πεδίο μάχης το κέντρο της Αθήνας –…

Επεισόδια και στη Θεσσαλονίκη: Φωτιές, οδοφράγματα και μολότοφ έξω από το ΑΠΘ (vids+pics)

Κουκουλοφόροι έσπασαν θρανία, έβαλαν φωτιές και έστησαν…

Γερμανός άφησε «παγωτό» τον Τσίπρα: «Ήρθατε εδώ για να δείτε κάτι πιο γ@μ...νο από την Ελλάδα;»

Αντιμέτωπος με την πιο άβολη ερώτηση που…

Οι αδερφοί Αγγελόπουλοι αφού έβγαλαν «ανίκανο» τον πατέρα τους τώρα βλέπουν αρπαχτικά

Το δικαστικό θρίλερ μεταξύ των αδερφών Αγγελόπουλου…

Σεισμός στην Ηλεία

Σεισμική δόνηση ανησύχησε τους κατοίκους της Ηλείας…

Εννιά φρούτα και λαχανικά με περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι (pics)

Εννιά φρούτα και λαχανικά με περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι (pics)

Όταν μιλάμε για τη βιταμίνη C, το μυαλό μας πάει αμέσως στο πορτοκάλι, όμως δεν είναι αυτή η μόνη καλή πηγή της βιταμίνης στη διατροφή μας. Πολλά ακόμη φρούτα φρούτα και λαχανικά παρέχουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι και τα υπόλοιπα εσπεριδοειδή.

Η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, ώστε να είμαστε προστατευμένοι από ιώσεις και λοιπές λοιμώξεις. Παράλληλα, η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτική δράση και προωθεί την παραγωγή του κολλαγόνου, διατηρώντας το δέρμα νεανικό και σφριγηλό.

Τέλος, η βιταμίνη C υποστηρίζει τη μεταβολική λειτουργία, συμβάλλοντας στη μεταφορά λιποκυττάρων στα μιτοχόνδρια, τα «εργοστάσια παραγωγής ενέργειας» του οργανισμού, ώστε το λίπος να αξιοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας αντί να συσσωρεύεται στο σώμα.

Επειδή ο οργανισμός μας ούτε παράγει ούτε αποθηκεύει τη βιταμίνη C, πρέπει να του παρέχουμε εμείς καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες μέσω της διατροφής μας.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr