FUN TIME

Σπιτικό ψωμί με λίγες θερμίδες - 7 διαφορετικές συνταγές

Σπιτικό ψωμί με λίγες θερμίδες - 7 διαφορετικές συνταγές

Σπιτικό ψωμί ιδανικό για όσους προσέχουν την διατροφή τους .

Η κατανάλωση του ψωμιού αποτελεί μια υγιεινή επιλογή και τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει ωφελούν τον οργανισμό πολλαπλά:

  • Φυτικές ίνες, απαραίτητες για την καλή πέψη και λειτουργία του εντέρου.
  • Άμυλο, που αποτελεί «γρήγορη» πηγή ενέργειας του οργανισμού.
  • Βιταμίνες της ομάδας Β (Β1 και Β2), οι οποίες συνεισφέρουν στην καλή κατάσταση του νευρικού συστήματος και στη ρύθμιση του μεταβολισμού.

Η ποσότητα του ψωμιού που πρέπει να καταναλώνει ο καθένας εξαρτάται από τις θερμιδικές απαιτήσεις καθώς και το ημερήσιο πρόγραμμά του. Προσεγγιστικά μπορούμε να πούμε ότι μια ισορροπημένη κατανάλωση ψωμιού αντιστοιχεί σε 4-5 φέτες ( δεν ισχύει για όλους).

Σήμερα λοιπόν σας προτείνουμε έξι συνταγές για ψωμί, αρκετά διαφορετικές απ'όσες έχετε δοκιμάσει μέχρι σήμερα και είναι ιδανικές για όσους προσέχουν τη διατροφή τους.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr