ΓΥΝΑΙΚΑ

Συνταγή για νόστιμη και μυρωδάτη σπιτική μαρμελάδα βερίκοκο

Συνταγή για νόστιμη και μυρωδάτη σπιτική μαρμελάδα βερίκοκο

Ζεστό ψωμί από το φούρνο της γειτονιάς ή φρεσκοψημένο σπιτικό ψωμάκι, βούτυρο και μυρωδάτη μαρμελάδα βερίκοκο... αυτό θα θέλαμε και τώρα που σας γράφουμε!

Η εποχή που τα βερίκοκα κάνουν την εμφάνισή τους ήρθε και σίγουρα θα τα έχετε συναντήσει στα σουπερμάρκετ, στη λαϊκή ή το μανάβικο της γειτονιάς σας.

Εμείς θα σας δώσουμε την πιο νόστιμη συνταγή για να φτιάξετε λαχταριστή μαρμελάδα βερίκοκο όχι μόνο για τα παιδιά σας αλλά και για εσάς τις ίδιες.

Προετοιμαστείτε! Με τα υλικά που θα σας δώσουμε θα φτιάξετε 3 γυάλες.

Τα οφέλη του βερίκοκου

Είναι ένα φρούτο με εξαιρετικές θρεπτικές ουσίες και χρήσεις, καθώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε όχι μόνο στην ζαχαροπλαστική αλλά και στην μαγειρική. Η εποχή του κρατάει λίγο, ξεκινά προς το τέλος Μαΐου και τελειώνει προς τα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου. Ωστόσο, τα αποξηραμένα βερίκοκα έχουν μεγάλη διάρκεια, δίνουν πολύ ενέργεια, είναι πλούσια πηγή διαιτητικών ινών καθώς και περιέχουν κάλιο, σίδηρο και αντιοξειδωτικά.

Μεταξύ άλλων είναι:

  • Θαυμάσια πηγή βιταμίνης Α: Η βιταμίνη Α είναι σημαντική για την υγεία των ματιών, για τη καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, την αναπαραγωγή και τη διατήρηση του υγιούς δέρματός και του σκελετού.
  • Σημαντική πηγή καλίου: Το κάλιο είναι ηλεκτρολύτης που βοηθάει στη ισορροπία των υγρών, στη λειτουργία των μυών και στη ρύθμιση της αρρυθμίας. Επίσης βοηθά στη καλή πέψη και στην υγεία των οστών.
  • Πλούσια πηγή φυτικών ινών: Τα βερίκοκα έχουν υψηλή περιεκτικότητα διαλυτών φυτικών ινών οι οποίες βοηθούν στη διατήρηση υγιών επιπέδων γλυκόζης του αίματος και της χοληστερόλης.

Δείτε τη συνταγή και την εκτέλεση στο Mothersblog.gr