ΓΥΝΑΙΚΑ

Το πιο αποτελεσματικό 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής (video)

Το πιο αποτελεσματικό 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής (video)

Θες κοιλιακούς μέχρι τις διακοπές του Αυγούστου; Πάτα το play...

Είσαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής και στην καραντίνα έφαγες περισσότερο από όσο πρέπει. Και δε θέλει πολύ η ζυγαριά για να σου δείξει δύο με τρία κιλάκια παραπάνω.

Αν ο στόχος σου είναι να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά θα πρέπει να αλλάξεις λίγο τις συνήθειές σου. Βάλε στο καθημερινό σου πρόγραμμα τα φρούτα, τα λαχανικά και μην ξεχνάς να καταναλώνεις σε καθημερινή βάση τουλάχιστον δύο λίτρα νερό. Οι κοιλιακοί ή αλλιώς τα «κουτάκια» όπως τα λέμε εμείς καμιά φορά θέλουν και τη γυμναστική τους για να κάνουν την εμφάνισή τους, οπότε μάλλον θα πρέπει να τη βάλεις κι αυτή στην καθημερινότητά σου.

Αν την έχεις ήδη και την ακολουθείς, τότε θα πρέπει να κάνεις λίγο πιο εντατικές προπονήσεις. Αν ακόμη δεν αισθάνεσαι ασφαλής να πας στο γυμναστήριο, δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί μπορείς φυσικά να κάνεις και στο σπίτι γυμναστική. Και αν έχεις ένα στρωματάκι γυμναστικής, τότε μπορείς ακόμη πιο εύκολα να κάνεις τις ασκήσεις που θα σου πούμε. Αν κάνεις μια μικρή έρευνα στο Youtube θα βρεις πολλά βίντεο που θα καλύψουν τις fitness ανάγκες σου και εμείς σου έχουμε το ιδανικό.

Πώς θα γυμνάσεις λοιπόν τους κάτω κοιλιακούς σου; Αρχικά φόρα τα ρούχα γυμναστικής και τα αθλητικά σου κι έπειτα πάτησε το play στο βίντεο που ακολουθεί. Θα δεις όσες ασκήσεις πρέπει να κάνεις για να γυμνάσεις τους κάτω κοιλιακούς σου και εννοείται περιμένουμε να τις ακολουθήσεις. Οκ, θα ιδρώσεις λίγο περισσότερο, όμως τα «κουτάκια» θέλουν τις θυσίες τους.