ΓΥΝΑΙΚΑ

Πονεμένη πλάτη;Δες πώς θα την ανακουφίσεις με 2 απλές ασκήσεις στο σπίτι

Πονεμένη πλάτη;Δες πώς θα την ανακουφίσεις με 2 απλές ασκήσεις στο σπίτι

2 απλές ασκήσεις με την μέθοδο του Pilates για να ανακουφιστείς από τους πόνους της πλάτης σου εδώ και τώρα.

Εάν δουλεύεις πολύ ώρα μπροστά σε έναν υπολογιστή ή απλά με την ρουτίνα της καθημερινότητά σου επιβαρύνεις την πλάτη σου και δεν ασκείσαι, τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσετε pilates!

«Η συγκεκριμένη μέθοδος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση του κορμού, των κοιλιακών και των ραχιαίων (μύες του κέντρου) με στόχο την σταθεροποίηση του σώματος και την ανακούφιση από μυοσκελετικούς πόνους», μας λέει η Μαρία Σισμάνη, εκπαιδεύτρια Pilates. «Με συνεχή εξάσκηση αποκτούμε καλύτερη στάση του σώματός μας και μαθαίνουμε να το στηρίζουμε σωστά χωρίς να επιβαρύνουμε περισσότερο κάποια μέλη του κορμιού μας, όπως την πλάτη μας», προσθέτει.

Διάβασε περισσότερα στο Queen Plus