ΓΥΝΑΙΚΑ

Ποια snacks μπορείτε να πάρετε στην παραλία χωρίς να χρειαστείτε ψυγείο

Ποια snacks μπορείτε να πάρετε στην παραλία χωρίς να χρειαστείτε ψυγείο
Photo by ROMAN ODINTSOV from Pexels

Η Δρ Ευσταθία Παπαδά, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &University College London (UCL) και Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, συμβουλεύει.

Τους καλοκαιρινούς μήνες τα snacks είναι απαραίτητα στην παραλία. Όλοι ξέρουμε ότι τα ροφήματα ή τα τοστ ή οι τορτίγιες που περιέχουν αλλαντικά και τυριά χρειάζονται απαραιτήτως συντήρηση σε κάποιο φορητό ψυγείο.

Τι μπορεί όμως να πάρει κάποιος μαζί του για να φάει αν δεν έχει ψυγείο ή απλά δεν θέλει να κουβαλάει πολλά πράγματα;

Τρόφιμα που συντηρούνται εκτός ψυγείου

Αποξηραμένα φρούτα

Αυτή είναι μία από τις πιο εύκολες και γρήγορες επιλογές που μπορούν να αντέξουν στη ζέστη, Σταφίδες, βερύκοκα, χουρμάδες και όλα τα φρούτα στην αποξηραμένη τους εκδοχή είναι επιτρεπτά, αρκεί να μην περιέχουν extra ζάχαρη γιατί τότε η διατροφική τους αξία μπορεί να συγκριθεί με εκείνη των ζαχαρωτών!

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά. Επιλέξτε τις αγαπημένες ποικιλίες των παιδιών στην ανάλατη εκδοχή τους. Οι ξηροί καρποί θα σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετή ώρα λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Φυστικοβούτυρο ή ταχίνι

Το φυστικοβούτυρο και το ταχίνι διατηρούνται εκτός ψυγείου και μπορείτε να φτιάξετε τοστ ή σάντουιτς ολικής άλεσης με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο. Εναλλακτικά μπορούν να συνδυαστούν με κράκερς ή κριτσίνια ολικής άλεσης.

Παστέλι και σπιτικές μπάρες δημητριακών

Αποφύγετε τις έτοιμες μπάρες που είναι πλούσιες σε ζάχαρη και συντηρητικά και προετοιμάστε τις δικές σας. Η βρώμη, το μέλι, το ταχίνι, το κακάο, οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι μερικά από τα υλικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Το παστέλι είναι επίσης μια εξαιρετικά θρεπτική επιλογή και αποτελεί άλλωστε την ελληνική εκδοχή της μπάρας δημητριακών!

Σπιτικό ποπ κορν

Ναι, καλά διαβάσατε! Τα σπιτικά ποπ κορν είναι χαμηλά σε θερμίδες και υψηλά σε φυτικές ίνες. Αν τα ετοιμάσετε με λίγο ελαιόλαδο και χωρίς αλάτι, αλλά προσθέτοντας τα αγαπημένα σας μπαχαρικά, τότε μπορεί να αποτελέσουν ένα θρεπτικό snack για μικρούς και μεγάλους.