ΓΥΝΑΙΚΑ

Yγιεινό smoothie με μπανάκα και γάλα αμυγδάλου

Yγιεινό smoothie με μπανάκα και γάλα αμυγδάλου
pixabay.com

Είναι διαφορετικό στη γεύση και πολύ νόστιμο.

Αν σας αρέσουν τα smoothies και μάλιστα αυτά που συνδυάζουν φρούτα και λαχανικά, αξίζει να δοκιμάσετε αυτή τη συνταγή.

Υλικά που θα χρειαστείτε:

Γάλα αμυγδάλου

Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και μέταλλα (π.χ. σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και μαγνήσιο) και περιέχει ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε και φυτοστερόλες. Από την άλλη, δεν περιέχει λακτόζη, χοληστερίνη, γλουτένη, ζάχαρη και αλάτι.

Μπανάνα

Πλούσια σε βιταμίνες A, C και B6, κάλιο, μαγνήσιο, φολικό οξύ, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, θειαμίνη, σίδηρο, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, καλά λιπαρά και φυτικές ίνες.

Ανανά

Ένα φλιτζάνι φρέσκος ανανάς παρέχει πάνω από το 100% της ημερήσιας δόσης βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Παρέχει σημαντική ποσότητα μαγγανίου. Μόλις ένα φλιτζάνι φρέσκος ανανάς θα σας βοηθήσει να καλύψετε πάνω από το 75% της αναγκαίας ημερήσιας δόσης του συστατικού. Τέλος, περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται βρωμελίνη και το οποίο διευκολύνει τη διάσπαση των τροφών, κυρίως των πρωτεϊνών. Έτσι, μειώνει το φούσκωμα, τη δυσπεψία και τον λήθαργο μετά από ένα γεύμα. Σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες του φρούτου, η βρωμελίνη κάνει την πέψη... παιχνιδάκι!

Kale

Το κέιλ είναι ένα ιδιαίτερο χορταρικό που μοιάζει με σέσκουλο, αλλά έχει πιο χοντρά και με «κατσαρές» άκρες φύλλα. Είναι δημοφιλές στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την εμφάνισή του και στην Ελλάδα. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και αποτελεί καλή πηγή βασικών θρεπτικών συστατικών, όπως οι φυτικές ίνες, το φυλλικό οξύ και το ασβέστιο. Ένα φλιτζάνι κέιλ καλύπτει το 133% των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνες A και C. Το λαχανικό χρησιμοποιείται ήδη από τον 17ο αιώνα για την πρόληψη του υποσιτισμού και ως πιο υγιεινή επιλογή σε περιόδους ανεπάρκειας τροφίμων.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr