ΓΥΝΑΙΚΑ

Βραδινά γεύματα με λίγες θερμίδες από την ειδικό

Βραδινά γεύματα με λίγες θερμίδες από την ειδικό

Τι μπορείς να τρως τα ήσυχα βράδια του Αυγούστου που δεν θες να το ρίξεις έξω με σουβλάκια και πίτσα, αλλά θέλεις να ικανοποιήσεις και τις λιγούρες σου; Η ειδικός, Δήμητρα Γλυνού, έχει τέλειες ιδέες με 150 έως 250 θερμίδες περίπου για να χορτάσεις και να είσαι πιο χαρούμενη από ποτέ. Ιδού.

Σαλάτα τύπου σεφ
Προετοιμασία: Σε ένα μπολ βάζουμε πράσινη σαλάτα, 1 αυγό βραστό, ανθότυρο, 2 μικρά λουκάνικα γαλοπούλας, 1φλιτζάνι καλαμπόκι.
Για την σως: 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι, 1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα, λεμόνι, αλάτι, πιπέρι.

Θερμίδες: 350kcal

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr