ΓΥΝΑΙΚΑ

Προσέχετε τη διατροφή σας; Ιδού 7 συνταγές για pancakes με λίγες θερμίδες

Προσέχετε τη διατροφή σας; Ιδού 7 συνταγές για pancakes με λίγες θερμίδες

Υγιεινά pancakes για όσους προσέχουν την διατροφή τους

Αν προσέχετε τη διατροφή σας δεν χρειάζεται να στερηθείτε αυτό το νόστιμο σνακ. Με τα κατάλληλα υλικά θα έχετε πεντανόστιμες τηγανίτες με λίγες θερμίδες.

Τα βασικά υλικά της τηγανίτας είναι το αλεύρι και το νερό μαζί με αυγά, γάλα ή βούτυρο. Στη Βρετανία, οι τηγανίτες παρασκευάζονται κυρίως από ζυμάρι το οποίο δεν περιέχει διογκωτικά και μοιάζει με κρέπα. Στη Βόρειο Αμερική baking powder. Οι τηγανίτες σερβίρονται οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, ενώ στην Αμερική σερβίρονται κυρίως στο πρωινό γεύμα. Συνήθως συνοδεύονται με επικάλυψη ή γέμιση από μαρμελάδα, μέλι, σιρόπι σφενδάμου, φρούτα, ζάχαρη άχνη, σοκολάτα. Όπως διαβάζουμε στο el.wikipedia.org, αρχαιολογικά στοιχεία δείχνουν ότι οι τηγανίτες είναι ίσως η παλαιότερη και πιο διαδεδομένη τροφή ακόμα και στις προϊστορικές κοινωνίες. Το σχήμα και η δομή της τηγανίτας, ποικίλλει από τόπο σε τόπο.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr