ΓΥΝΑΙΚΑ

Τελικά να πίνεις τον καφέ με γάλα ή χωρίς; Δες τι απαντά η ειδικός

Τελικά να πίνεις τον καφέ με γάλα ή χωρίς; Δες τι απαντά η ειδικός

Πόσο καλό είναι, τελικά, να ρίχνουμε γάλα μέσα στον καφέ μας;

Ίσως ένα από τα δημοφιλέστερα ροφήματα στον κόσμο, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας είναι ο πολυαγαπημένος από όλους καφές. Κάποιοι τον προτιμούν σκέτο άλλοι με ζάχαρη ή άλλου τύπου γλυκαντικές ουσίες ή και γάλα. Πώς επιδρούν όμως όλα αυτά στο μεταβολικό μας σύστημα;

Οι κόκκοι του καφέ περιέχουν αρκετές διεργετικές ουσίες οι οποίες βρίσκουν τον δρόμο τους στο σώμα σου μέσω της τελικής του μορφής, αυτή του ροφήματος. Μία από αυτές τις ουσίες είναι η γνωστή σε όλους καφεΐνη, η οποία φαίνεται να αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό κάτι που σημαίνει ότι το σώμα σου μετατρέπει τις θερμίδες σε ενέργεια κάνοντας έτσι τον καφέ ιδανικό πρωινό ρόφημα πριν την άσκηση. Άλλες διεργετικές ουσίες που συναντάμε στον καφέ είναι η θεοβρωμίνη και η θεοφιλίνη που τις βρίσκουμε και στο κακάο σε μικρότερες ποσότητες και το χλωρογενικό οξύ.

Όταν ολοκληρωθεί η απορρόφηση της καφεΐνης από τον οργανισμό μας, το κεντρικό νευρικό σύστημα με τη σειρά του, απελευθερώνει μεγαλύτερες ποσότητες από ότι συνήθως ντοπαμίνης και νορεπινεφρίνης αλλά ταυτόχρονα αυξάνονται και τα επίπεδα της αδρεναλίνης που έχει ως αποτέλεσμα την κινητοποίηση και τη διάσπαση το λίπους. Αν και ο καφές είναι ιδανικό ρόφημα για να προσφέρει μια γερή δόση ενέργειας δεν πρέπει η ημερήσια ποσότητα να ξεπερνά τα 400 mg καφεΐνης.

Η συνέχεια εδώ