ΓΥΝΑΙΚΑ

Είναι αποτελεσματική η δίαιτα με φρούτα ή όχι;

Είναι αποτελεσματική η δίαιτα με φρούτα ή όχι;

Δίαιτα με φρούτα: Πόσο αποτελεσματική και υγιεινή είναι;

Τα φρούτα περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες μπορούν να μειώσουν τη χοληστερόλη και να συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Τα μήλα, τα αχλάδια, τα βατόμουρα και τα σμέουρα είναι φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Τα πορτοκάλια, οι κόκκινες πιπεριές και οι φράουλες περιέχουν βιταμίνη C. Αυτή βοηθά στη διατήρηση της υγείας των δοντιών και των ούλων. Η βιταμίνη C επίσης θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Οι μπανάνες, το πεπόνι και τα μάνγκο είναι πλούσια σε κάλιο το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και στην ισορροπία υγρών στο σώμα ενώ τα δαμάσκηνα και όλα τα μούρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που προστατεύσουν το δέρμα.

Ποιοι είναι οι πιθανοί κίνδυνοι

Πολλά θρεπτικά συστατικά που είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία λείπουν σε μια διατροφή με βάση τα φρούτα.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr