ΓΥΝΑΙΚΑ

Ενεργειακά ποτά: Είναι η κατανάλωσή τους ασφαλής για τα παιδιά;

Ενεργειακά ποτά: Είναι η κατανάλωσή τους ασφαλής για τα παιδιά;
Photo by Kamila Maciejewska on Unsplash

Η Δρ Ευσταθία Παπαδά, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, PhD, Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου & University College London (UCL) & Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, συμβουλεύει.

Τα ενεργειακά ποτά (energy drinks) είναι πολύ διαδεδομένα στα παιδιά και ειδικά στους εφήβους, καθώς υπόσχονται ενέργεια και δύναμη.

Είναι όμως πραγματικά έτσι, και είναι η κατανάλωσή τους ασφαλής για τα παιδιά;

Ας δούμε παρακάτω τί περιέχουν τα ενεργειακά ποτά.

Ζάχαρη

Αποτελεί το βασικό συστατικό των ενεργειακών ποτών και παρέχει άμεσα ενέργεια. Ωστόσο, πέρα από ενέργεια η ζάχαρη δεν αποδίδει κάποιο άλλο θρεπτικό συστατικό και γι’ αυτό οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε μέσω της ζάχαρης χαρακτηρίζονται ως «κενές». Είναι εντυπωσιακό ότι 1 μπουκάλι 500ml ενεργειακού ποτού περιέχει κατά μέσο όρο 50-60 γραμμάρια ζάχαρης, δηλαδή περίπου 10-12 κουταλάκια του γλυκού! Η συστηματική κατανάλωση τέτοιων ποσοτήτων ζάχαρης μπορεί να θέσει τα παιδιά σε κίνδυνο για παχυσαρκία, σακαρώδη διαβήτη και άλλα χρόνια νοσήματα.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr