ΓΥΝΑΙΚΑ

Χαλαρή κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη; Πώς θα τη συσφίξετε φυσικά

Χαλαρή κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη; Πώς θα τη συσφίξετε φυσικά
Photo by Laura Fuhrman on Unsplash

5 tips για να τα καταφέρετε

Μετά τη γέννηση του μωρού σας το σώμα σας θα αρχίσει να επανέρχεται σιγά σιγά. Ωστόσο η κοιλιά σας θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο από όσο νομίζετε για να "συρρικνωθεί". Πριν αρχίσετε όμως τις εξαντλητικές δίαιτες και την έντονη γυμναστική -που συνήθως δεν ενδείκνυται στην περίοδο της λοχείας- δείτε τα παρακάτω.

Tips για να σφίξετε την κοιλιά μετά τον τοκετό

1. Φάτε υγιεινά

Το δέρμα σας απαιτεί θρεπτικά συστατικά για να διατηρήσει την ελαστικότητά του. Επομένως, πρέπει να τρώτε καλά και υγιεινά. Θα πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή φρούτων, λαχανικών, άπαχης πρωτεΐνης και λιπών για να σφίξει φυσικά το δέρμα σας.

Φάτε φρούτα και λαχανικά όπως φράουλες, σπανάκι και μπρόκολο που περιέχουν βιταμίνες Α και C.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr