ΓΥΝΑΙΚΑ

Δεκάλεπτο πρόγραμμα ασκήσεων για κοιλιακούς στο σπίτι

Δεκάλεπτο πρόγραμμα ασκήσεων για κοιλιακούς στο σπίτι
pexels.com

Τέσσερις φορές την εβδομάδα αρκούν για να είστε σε φόρμα.

Οι περισσότερες από εμάς αφηνόμαστε κάπως κατά τους χειμερινούς μήνες, τρώμε άτσαλα και προτιμάμε φαγητά με αρκετές θερμίδες και με το που υποδεχόμαστε την άνοιξη γκρινιάζουμε για το πώς θα βγούμε στην παραλία. Εμείς όμως δεν είμαστε εδώ για να σε πείσουμε να χάσεις κιλά ή να σταματήσεις να απολαμβάνεις τροφές που αγαπάς αλλά για να καταλάβεις πως η γυμναστική είναι ένας τρόπος ζωής που πρέπει να αγαπήσεις.

Δεν κάνουμε κοιλιακούς μόνο για να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά αλλά για να γυμνάσουμε το σώμα μας και να το ενδυναμώσουμε.

Δέκα λεπτά κοιλιακών για τέσσερις φορές την εβδομάδα είναι υπέρ-αρκετά. Δες το βίντεο παρακάτω και ένταξέ το στην καθημερινότητά σου.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ