ΓΥΝΑΙΚΑ

Τα οφέλη της καρύδας + μια συνταγή για μπισκότα καρύδας χωρίς αβγά

Τα οφέλη της καρύδας + μια συνταγή για μπισκότα καρύδας χωρίς αβγά
Photo by Tijana Drndarski on Unsplash

Μάθετε λίγα παραπάνω πράγματα για τη νόστιμη καρύδα.

Όλο και περισσότεροι στρέφονται στην υγιεινή διατροφή και προσπαθούν να αντικαταστήσουν καθετί ανθυγιεινό με υγιεινές σπιτικές λιχουδιές.

Τα μπισκότα και τα κέικ έχουν γίνει η νούμερο ένα αναζήτηση για όλους εκείνους που θέλουν να τρέφονται με υγιεινά σνακ στο γραφείο ή το σπίτι και αυτή η συνταγή είναι μία από αυτές.

Τα οφέλη της καρύδας στη διατροφή μας

Εδώ και λίγο χρονικό διάστημα έρχεται στο προσκήνιο μια νέα τροφή-θαύμα: η ινδική καρύδα.

Βασικά η ινδική καρύδα ως τροφή δεν είναι καθόλου νέα, όμως εξυμνείται πάρα πολύ το τελευταίο χρονικό διάστημα για τις ευεργετικές της ιδιότητες.

Την βρίσκουμε πια σε διάφορες μορφές, φρέσκια, αποξηραμένη, σε αλεύρι ή και σε έλαιο (coconut oil).

Η ινδική καρύδα είναι πολύτιμη πηγή πρωτεϊνών για τον οργανισμό μας. Επίσης περιέχει καλά λιπαρά οξέα, καθώς και σημαντικά ιχνοστοιχεία όπως μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και χαλκό. Προσφέρει στον οργανισμό μας σημαντικές βιταμίνες, όπως βιταμίνη Ε και τις απαραίτητες βιταμίνες του συμπλέγματος Β, τις λεγόμενες «νευροβιταμίνες».

Επιπλέον έχει ευχάριστη γλυκιά γεύση που αρέσει σε πάρα πολλούς! Με λίγα λόγια θα λέγαμε ότι η ινδική καρύδα είναι ένα υπέροχο δώρο της φύσης!

mpiskota karydas 2

Μπισκότα καρύδας χωρίς αβγά.

Τι θα χρειαστείτε για να φτιάξετε; Σημειώστε τα υλικά που ακολουθούν:

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ