ΓΥΝΑΙΚΑ

Black Friday: Ποιο είναι το αντικείμενο που ψώνισαν οι περισσότεροι Έλληνες;

Black Friday: Ποιο είναι το αντικείμενο που ψώνισαν οι περισσότεροι Έλληνες;

Ποιες ήταν οι πιο hot ώρες που μπήκαν όλοι στο διαδίκτυο να ψωνίσουν;

Αναμφίβολα αυτή η Black Friday ήταν διαφορετική από κάθε άλλη χρονιά. Οι τρέχουσες συνθήκες ώθησαν τις ελληνικές επιχειρήσεις να εστιάσουν στο κανάλι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία για διαδικτυακές αγορές, την οποία και αξιοποίησαν όπως ποτέ άλλοτε. Το ποσοστό των Ελλήνων αγοραστών, που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την πλατφόρμα της eBay την ημέρα της Black Friday, αυξήθηκε κατά 23%. Άλλοι δείκτες που αποδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών στις online αγορές είναι η ανάπτυξη των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, η οποία ανήλθε σε ποσοστό 32% καθώς και η ακαθάριστη αξία (GMV) τους, η οποία ήταν 73%.

Διάβασε τι αγόρασαν οι περισσότεροι Έλληνες στο Queen.gr