ΓΥΝΑΙΚΑ

Πράσινο smoothie για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Πράσινο smoothie για ενίσχυση του ανοσοποιητικού
Photo by Polina Kovaleva from Pexels

Αυτό το smoothie θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας.

Η διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην σωματική αλλά και ψυχική υγεία.

Τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, όχι μόνο "θωρακίζουν" τον οργανισμό ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα, αλλά παράλληλα προάγουν την ευεξία και την καλή διάθεση.

Τα smoothies έχουν μπει δυναμικά στη διατροφή μας τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα. Είναι νόστιμα, φτιάχνονται πολύ εύκολα και βασικά συστατικά τους είναι πολύτιμα και φρούτα και λαχανικά.

Η καλύτερη ώρα για να πιείτε το smoothie σας είναι το πρωί, όταν το στομάχι σας είναι άδειο, καθώς τότε ο οργανισμός θα μπορεί να απορροφήσει καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά.

Εμείς σήμερα σας προτείνουμε ένα νόστιμο και εύκολο πράσινο smoothie με σπανάκι, ανανά και μπανάνα, που σίγουρα θα γίνει το αγαπημένο σας.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr