ΓΥΝΑΙΚΑ

Προτάσεις για βραδινό με λίγες θερμίδες

Προτάσεις για βραδινό με λίγες θερμίδες
pexels.com

Τι μπορείτε να τρώτε το βράδυ χωρίς ενοχές.

Εν μέσω καραντίνας, το νούμερο στη ζυγαριά ολοένα και ανεβαίνει για αυτό και εμείς σου ετοιμάσαμε μερικές προτάσεις για βραδινό γεύμα, νόστιμο αλλά όχι και τόσο παχυντικό.

Τι μπορείς λοιπόν να φας:

  • Ωμά ή βραστά λαχανικά της επιλογής σου με 2 κ.σ ελαιόλαδο, λεμόνι, ξύδι απλό ή μπαλσάμικο.
  • Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 φέτα τυρί με λίγα λιπαρά και 2 λεπτές φέτες τομάτας.
  • Γιαούρτι με 2% λιπαρά, 1 κ.σ βρώμη και 1 κ.γ μέλι.
  • Αραβική πίτα με 2 κ.σ τριμμένο τυρί με λίγα λιπαρά, 50γρ. ψητό στήθος κοτόπουλο και λαχανικά της επιλογής σου.
  • Τονοσαλάτα με μαρούλι, φρέσκο κρεμμυδάκι, αγγούρι και τόνο σε νερό.
  • Ντάκο παξιμάδι συνοδεία τομάτας κομμένης σε κυβάκια, 40 γρ. φέτας, 2 κ.γ ελαιόλαδο και ρίγανη.

Δείτε και τις υπόλοιπες προτάσεις εδώ